• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film 1 HD: Vreemde rand onder in beeld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bartech
  • Startdatum Startdatum
B

bartech

Sinds vandaag Film 1 besteld (voor de 5 euro per box vond ik het wel de moeite waard om het op 2 boxen te zetten). Goed. Beeldkwaliteit is fantastisch mooi op HD maar wat mij opvalt is dat er onderin beeld, bij Film 1 HD, een kleine dunne rand te zien is. In deze rand zie je een aantal beeldlijnen van het midden van het beeld. (bij deze een foto):

dscn4157r.jpg


Hebben meer mensen hier last van met Film 1 HD?
Met de rest van alle kanalen heb ik verder geen probleem.
 
Ja ik ook, sinds gisteren.
Tijdens film gisteren een zwarte balk van 1 cm met daaronder nog een paar milimeter beeld.
 
Mmm.. Het lijkt erop dat ook ongeveer op 2/3de van het scherm een aantal beeldlijnen niet juist worden weergegeven.
 
Hier ook. Zo te zien doet Film 1 HD er helemaal niets aan om dit probleem te verhelpen. Het is allemaal zo amateuristisch niet waar? PM naar webcare gestuurd.
 
civiczz zei:
Hier op Film1HD geen problemen.

Vreemd, want ook bij Ziggo schijnt dit probleem te zijn.
Probleem is, zoals hierboven al gezegd, nog steeds niet verholpen.

UPDATE!:
Echt net nadat ik dit bericht had geplaatst viel Film 1 HD uit.
Paar min later sprong deze weer aan en het lijkt erop dat ze bezig zijn met het probleem. Dit omdat de onderste beeldlijnen nu zijn uitgeschakeld.
 
Terug
Bovenaan