B
bartech
Sinds vandaag Film 1 besteld (voor de 5 euro per box vond ik het wel de moeite waard om het op 2 boxen te zetten). Goed. Beeldkwaliteit is fantastisch mooi op HD maar wat mij opvalt is dat er onderin beeld, bij Film 1 HD, een kleine dunne rand te zien is. In deze rand zie je een aantal beeldlijnen van het midden van het beeld. (bij deze een foto):
Hebben meer mensen hier last van met Film 1 HD?
Met de rest van alle kanalen heb ik verder geen probleem.
Hebben meer mensen hier last van met Film 1 HD?
Met de rest van alle kanalen heb ik verder geen probleem.