• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film 1 ervaringen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter supreme_ricky
  • Startdatum Startdatum
S

supreme_ricky

Film 1 en sport 1 bestaan nu onderhand best een tijdje,..
wijzelf hebben het hier thuis ook een tijd gehad (dit was in de beginfase), alleen wij vonden het toen nogal tegenvallen.
De meeste films waren heel onbekend, of gewoon niet leuk om te kijken?

Vroeg mij af of dit nog steeds zo is, of dat we nu wel 'nieuwere' en leukere films te zien krijgen?
en raden jullie het aan om alsnog film 1 te gaan nemen?

ow en klopt het dat film 1 maandelijks opzegbaar is?

alvast bedankt iedereen!!
 
Wat jij wel en niet leuk vindt, kan ik onmogelijk beoordelen.

Dat het maandelijks opzegbaar is, kan ik wel bevestigen.

Kijk voor het eerste deel van je vraag gewoon eens op de site van Film1 en oordeel zelf ;)
 
Het is idd moeilijk om hier een antwoord op te geven omdat het puur een persoonlijke smaak is.

Ik heb Film1 en Sport1 al vele jaren en zou niet zonder willen. Maar ook dat is dus een puur persoonlijke mening.
 
Ik heb sinds het begin Film1 & Sport1. Ik kan alleen maar zeggen dat er veel te veel herhalingen van de films zijn. Soms heb ik het gevoel, en dit is mijn persoonlijke mening, dat de kanalen dezelfde films elke avond uitzenden. Dat is natuurlijk niet zo maar soms lijkt het er wel op puur omdat er zoveel herhalingen zijn. Het blijft toch goedkoper dan elke keer een film huren of iets via VOD [Video On Demand] bestellen.
 
HP Deskjet zei:
Ik heb sinds het begin Film1 & Sport1. Ik kan alleen maar zeggen dat er veel te veel herhalingen van de films zijn. Soms heb ik het gevoel, en dit is mijn persoonlijke mening, dat de kanalen dezelfde films elke avond uitzenden. Dat is natuurlijk niet zo maar soms lijkt het er wel op puur omdat er zoveel herhalingen zijn. Het blijft toch goedkoper dan elke keer een film huren of iets via VOD [Video On Demand] bestellen.
dankje dit antwoord heb ik wat aan... ik had namelijk zelf inderdaad ook het probleem dat je telkens hetzelfde keek...

weet iemand daarnaast of film 1 retour wordt doorgegeven, dus net als het upc showchannel, en de on-demand service?
 
Dat 2e punt weet ik niet. Wat dat eerste betreft: dat er veel herhaald wordt is ook wel logisch. Er zijn per maand ca. 30 nieuwe films die in première gaan. Er zijn 3 zenders (Film 1.1, 1.2 en 1.3) die 7 dagen per week de klok rond uitzenden. Dan krijg je dat hè?

Ik heb het overigens ook al uit de tijd dat het nog FilmNet heette.
 
Alfons Verbiest zei:
Dat 2e punt weet ik niet. Wat dat eerste betreft: dat er veel herhaald wordt is ook wel logisch. Er zijn per maand ca. 30 nieuwe films die in première gaan. Er zijn 3 zenders (Film 1.1, 1.2 en 1.3) die 7 dagen per week de klok rond uitzenden. Dan krijg je dat hè?

Ik heb het overigens ook al uit de tijd dat het nog FilmNet heette.

klopt inderdaad dat dat wel logisch is dan.. maar toch valt dat me tegen;)
 
30 niewe films per maand oftwel 1 per dag valt je tegen? I don't get it.

Dat je ze niet allemaal even leuk zult vinden ok, maar elk genre is ruimschoots vertegenwoordigt dus er zal echt wel iets van je smaak tussen zitten :).
 
Arthur29 zei:
30 niewe films per maand oftwel 1 per dag valt je tegen? I don't get it.

Dat je ze niet allemaal even leuk zult vinden ok, maar elk genre is ruimschoots vertegenwoordigt dus er zal echt wel iets van je smaak tussen zitten :).

tuurlijk, ben ik ook zeker van!.. alleen denk ik dat ik wat dit betreft te veel verwend ben met On demand:D.. gewoon kijken wat ik wil.. wanneer ik wil.. enige grote nadeel daarvan is helaas dat het duurder is..

maar denk dat ik er gewoon voor ga en film 1 maar weer eens een kans geef!.. alleen 'nogmaals' mijn vraag of iemand weet of dit kanaal retour doorgegeven wordt..
 
Wat versta je precis met retour doorgeven als ik vragen mag?

En trouwens volgens mij start Film 1 binnenkort ook met hun eigen On Demand dienst, zodat abonnees van Film 1 op elk gewenst moment de film kan bekijken uit de catalogus van Film 1. Alleen wat " binnenkort" precies inhoudt is mij een raadsel, evenals het HD On Demand waar UPC enige tijd geleden al een aankondiging van deed ::).

Je hebt hier als eens een kijkje genomen ook? https://www.film1.nl/
 
Terug
Bovenaan