S
supreme_ricky
Film 1 en sport 1 bestaan nu onderhand best een tijdje,..
wijzelf hebben het hier thuis ook een tijd gehad (dit was in de beginfase), alleen wij vonden het toen nogal tegenvallen.
De meeste films waren heel onbekend, of gewoon niet leuk om te kijken?
Vroeg mij af of dit nog steeds zo is, of dat we nu wel 'nieuwere' en leukere films te zien krijgen?
en raden jullie het aan om alsnog film 1 te gaan nemen?
ow en klopt het dat film 1 maandelijks opzegbaar is?
alvast bedankt iedereen!!
wijzelf hebben het hier thuis ook een tijd gehad (dit was in de beginfase), alleen wij vonden het toen nogal tegenvallen.
De meeste films waren heel onbekend, of gewoon niet leuk om te kijken?
Vroeg mij af of dit nog steeds zo is, of dat we nu wel 'nieuwere' en leukere films te zien krijgen?
en raden jullie het aan om alsnog film 1 te gaan nemen?
ow en klopt het dat film 1 maandelijks opzegbaar is?
alvast bedankt iedereen!!

.
.. gewoon kijken wat ik wil.. wanneer ik wil.. enige grote nadeel daarvan is helaas dat het duurder is..
.