S
starter
UPC heeft een Film1 actie. Nu 3 maanden voor 5 euries per maand...das toch mooi meegenomen in deze tijd van economische recessie.....
Nu lees ik in het begin in de actievoorwaarden dat het hier gaat om een jaarcontract dat na dit jaar maandelijks opzegbaar is. Even verder in de voorwaarden staat dat het contract na 3 maanden al opzegbaar is. Wat is nu juist?
Als je Film1 na 3 maanden op kunt zeggen, zit je er voor deze wintermaanden toch even lekker bij...voor 5 euro per maand.
Nu lees ik in het begin in de actievoorwaarden dat het hier gaat om een jaarcontract dat na dit jaar maandelijks opzegbaar is. Even verder in de voorwaarden staat dat het contract na 3 maanden al opzegbaar is. Wat is nu juist?
Als je Film1 na 3 maanden op kunt zeggen, zit je er voor deze wintermaanden toch even lekker bij...voor 5 euro per maand.

