• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film 1 actie na 3 maanden opzegbaar?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter starter
  • Startdatum Startdatum
S

starter

UPC heeft een Film1 actie. Nu 3 maanden voor 5 euries per maand...das toch mooi meegenomen in deze tijd van economische recessie.....

Nu lees ik in het begin in de actievoorwaarden dat het hier gaat om een jaarcontract dat na dit jaar maandelijks opzegbaar is. Even verder in de voorwaarden staat dat het contract na 3 maanden al opzegbaar is. Wat is nu juist?

Als je Film1 na 3 maanden op kunt zeggen, zit je er voor deze wintermaanden toch even lekker bij...voor 5 euro per maand.
 
Staat er inderdaad erg onduidelijk in de actievoorwaarden. Mocht het na 3 maanden opzegbaar zijn dan heb ik wel interesse.
 
Het jaarcontract slaat op de UPC aansluiting, mocht je die nog niet hebben. Voor bestaande abonnees is Film1 dacht ik gewoon na die 3 maanden opzegbaar. Ik zit er zelf ook aan te denken, 15 Euro voor 3 maanden is best aantrekkelijk.
 
Ik heb even op de site van Film1 gekeken. Daar staat de aanbieding ook.
Inderdaad gewoon per maand opzegbaar. Dus ik ga het doen! ;D

https://abonneren.film1.nl/index.php
 
zit dan wel een opzegtermijn van een maand aan dus als je het 3 maanden wil moet je het na 2 maanden opzeggen.. (even voor de zekerheid)
 
ik had t inderdaad ook op de site van Film1 gelezen. Maar ik ben altijd bang voor een addertje onder het gras....
Maar Film1 voor 5 euro per maand is wel heel aantrekkelijk.

Op welke manier kun je dit abo het best afsluiten? Langs de UPC winkel, via de mediabox of online via Film1 of UPC. M.a.w. op welke manier hebben we het snelst beeld.

En dan niet vergeten...direct weer opzeggen...
 
starter zei:
Op welke manier kun je dit abo het best afsluiten? Langs de UPC winkel, via de mediabox of online via Film1 of UPC. M.a.w. op welke manier hebben we het snelst beeld.

Gewoon UPC even bellen, hoef je de deur ook niet uit. Beeld is er vrij snel.

starter zei:
En dan niet vergeten...direct weer opzeggen...

Ik zou het pas voor de start van de derde maand doen. Nu al 'opzeggen per' werkt niet altijd even fantastisch bij UPC. Kan je het zelf beter in de hand houden en vlak voor de start van de derde maand even te bellen om op te zeggen.
 
ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het Film1 actieabonnement telefonisch besteld. Binnen 72 uur beeld is mij toegezegd. Ik zie er nu al naar uit.

En inderdaad.....maandelijks opzegbaar....Uitstekend!
Ik en mijn gezin kunnen deze feestdagen maar kiezen uit het filmaanbod.
 
Terug
Bovenaan