M
molen
Hallo,
Ik constateer na ontvangst startpakket Ziggo met Humax digitale ontvanger dat de beeldkwaliteit minder is dan bij analoog abonnement. Daarom stel ik de vraag:Hoe kan ik kwaliteit van de ingestelde zender verbeteren? Vroeger bij analoog abonnement kon je de fijnafstelling via tv regelen. Kan dit ook bij digitaal?
Ik constateer na ontvangst startpakket Ziggo met Humax digitale ontvanger dat de beeldkwaliteit minder is dan bij analoog abonnement. Daarom stel ik de vraag:Hoe kan ik kwaliteit van de ingestelde zender verbeteren? Vroeger bij analoog abonnement kon je de fijnafstelling via tv regelen. Kan dit ook bij digitaal?