F
foxy
schrik, een nieuwe factuur
Zojuist een mailtje gekregen: Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in via https://www.ziggo.nl/mijnziggo/ om deze te bekijken.
Ik dacht, laat ik maar eens kijken.
Tot mijn schrik hebben ze nu ineens voor 3 maanden een rekening opgemaakt:
van 01-09 t/m 01-10
van 01-10 t/m 01-11
van 01-11 t/m 01-12
het totaalbedrag bedraagt 286,54 (heb nl. Alles in 1 extra + onbeperkt bellen + 2x decoder dus het klopt wel
ops:
ops: )
natuurlijk moet je de kosten betalen maar ik had even niet gerealiseerd dat de kosten over 01-09 t/m 01-10 nog niet van mijn rekening waren afgeschreven.
Ik kan mij niet herinneren dat ik een melding had gehad m.b.t. het samenvoegen van de facturen over 3 maanden in 1 totaalfactuur.
nogmaals, de kosten zullen betaald worden maar het is wel even schrikken als je zo'n kadootje van Ziggo in je mailbox ontvangt.
ook hier zullen we wel weer over heen komen.
nu alleen nog een stabiele verbinding en een telefoonlijn zonder haperingen :lol::lol:
Zojuist een mailtje gekregen: Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in via https://www.ziggo.nl/mijnziggo/ om deze te bekijken.
Ik dacht, laat ik maar eens kijken.
Tot mijn schrik hebben ze nu ineens voor 3 maanden een rekening opgemaakt:
van 01-09 t/m 01-10
van 01-10 t/m 01-11
van 01-11 t/m 01-12
het totaalbedrag bedraagt 286,54 (heb nl. Alles in 1 extra + onbeperkt bellen + 2x decoder dus het klopt wel
ops:
ops: )natuurlijk moet je de kosten betalen maar ik had even niet gerealiseerd dat de kosten over 01-09 t/m 01-10 nog niet van mijn rekening waren afgeschreven.
Ik kan mij niet herinneren dat ik een melding had gehad m.b.t. het samenvoegen van de facturen over 3 maanden in 1 totaalfactuur.
nogmaals, de kosten zullen betaald worden maar het is wel even schrikken als je zo'n kadootje van Ziggo in je mailbox ontvangt.
ook hier zullen we wel weer over heen komen.
nu alleen nog een stabiele verbinding en een telefoonlijn zonder haperingen :lol::lol:

