• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Fiber 60Mb en nieuw Thomson wifi modem

Berichten
172
Help gevraagd !

Heb het modem binnengehad en wil deze aansluiten vlgs de huiskamer methode.
Bijgeleverd is de MCP-03 splitter.

Hierbij gaat men ervan uit dat gewoon een tv/radio aansluiting aanwezig is waar deze splitter op wordt gedrukt.

Ik heb nu echter de VQ330 CATV Isolator en de VQ1002 CATV splitter naast elkaar, kunnen die gewoon blijven zitten ?
 
Kan het modem niet daaraan vast plakken dan?

Uiteraard kan je die gebruiken, je bent met het UPC netwerk verbonden! ;)
 
Stel dat ik na een poosje niet tevreden ben over bv het wireless deel of de doorvoersnelheid, zou ik dan mijn router gewoon
hierop kunnen aansluiten ?
 
Een router achter een modem/router aansluiten kan wel, maar heeft zo zijn problemen.

PS
Verander even de info in jouw profiel. Daar staat nog de Arris.
 
PeeBee zei:
Stel dat ik na een poosje niet tevreden ben over bv het wireless deel of de doorvoersnelheid, zou ik dan mijn router gewoon
hierop kunnen aansluiten ?

Ja, met de nodige aanpassingen is dat geen enkel probleem. Je moet dan ondermeer de Thomson in bridge mode zetten en de DHCP server van de Thomson uitschakelen.
 
Johnny54 zei:
Een router achter een modem/router aansluiten kan wel, maar heeft zo zijn problemen.

PS
Verander even de info in jouw profiel. Daar staat nog de Arris.

Thx voor de herinnering, aangepast :)

Tot nu toe is de snelheid en stabiliteit oke
 
jtech zei:
Ja, met de nodige aanpassingen is dat geen enkel probleem. Je moet dan ondermeer de Thomson in bridge mode zetten en de DHCP server van de Thomson uitschakelen.

Oke, misschien wel leuk om een keer te proberen later, ik vind het ook zonde dat nu mijn dure router niets staat te doen...
 
Terug
Bovenaan