H
hansie00
Op 13 april tripleplay besteld via internet. Na 2 weken niets gehoord. Bel UPC op. Krijg reactie dat website bestellingen al een maand niet doorkomen, maar kan nu wel telefonisch bestellen...Dat gedaan, kreeg op 9 mei alles binnen. Alles zelf aangesloten. On demand werkt niet, blijkt dat ik wel signalen kan ontvangen, maar niet versturen?? Monteur zou langskomen op 21 mei. (2 weken later!). Internet zou moeten werken. Doos opengemaakt en zit 2e handsmodem in. Heb ik aangesloten. Blijkt ook al niet te werken. Wederom gebeld. Zelfde monteur zal over 2 weken de boel werkend maken. Telefoon heb ik dus nog maar niet aangesloten want zonder Internetmodem werkt dat toch niet.
Gisteren gewacht op monteur. Zou 's morgens komen. Om 12:00 uur gebeld, was nieuw planningssysteem in gebruik genoimen en mijn afspraak stond er natuurlijk niet in. Maar hij zou echt wel komen, vandaag....Echt niet. Om 17:00 nog een keer gebeld, 100% garantiegekregen dat monteur voor zessen zou komen. Echt niet...hele dag voor niets zitten wachten en speciaal vrij gekomen. Zit dus nu al 2 weken zonder Internet, telefoon en digitale TV. Men wil andere afspraak inschedulen, maar elke vrije dag kost me een boel geld. 's avond kan niets geregeld worden....ballentent.
Van mij mogen ze alles weghalen!
Gisteren gewacht op monteur. Zou 's morgens komen. Om 12:00 uur gebeld, was nieuw planningssysteem in gebruik genoimen en mijn afspraak stond er natuurlijk niet in. Maar hij zou echt wel komen, vandaag....Echt niet. Om 17:00 nog een keer gebeld, 100% garantiegekregen dat monteur voor zessen zou komen. Echt niet...hele dag voor niets zitten wachten en speciaal vrij gekomen. Zit dus nu al 2 weken zonder Internet, telefoon en digitale TV. Men wil andere afspraak inschedulen, maar elke vrije dag kost me een boel geld. 's avond kan niets geregeld worden....ballentent.
Van mij mogen ze alles weghalen!



