• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ff mn hart luchten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hansie00
  • Startdatum Startdatum
H

hansie00

Op 13 april tripleplay besteld via internet. Na 2 weken niets gehoord. Bel UPC op. Krijg reactie dat website bestellingen al een maand niet doorkomen, maar kan nu wel telefonisch bestellen...Dat gedaan, kreeg op 9 mei alles binnen. Alles zelf aangesloten. On demand werkt niet, blijkt dat ik wel signalen kan ontvangen, maar niet versturen?? Monteur zou langskomen op 21 mei. (2 weken later!). Internet zou moeten werken. Doos opengemaakt en zit 2e handsmodem in. Heb ik aangesloten. Blijkt ook al niet te werken. Wederom gebeld. Zelfde monteur zal over 2 weken de boel werkend maken. Telefoon heb ik dus nog maar niet aangesloten want zonder Internetmodem werkt dat toch niet.
Gisteren gewacht op monteur. Zou 's morgens komen. Om 12:00 uur gebeld, was nieuw planningssysteem in gebruik genoimen en mijn afspraak stond er natuurlijk niet in. Maar hij zou echt wel komen, vandaag....Echt niet. Om 17:00 nog een keer gebeld, 100% garantiegekregen dat monteur voor zessen zou komen. Echt niet...hele dag voor niets zitten wachten en speciaal vrij gekomen. Zit dus nu al 2 weken zonder Internet, telefoon en digitale TV. Men wil andere afspraak inschedulen, maar elke vrije dag kost me een boel geld. 's avond kan niets geregeld worden....ballentent.
Van mij mogen ze alles weghalen!
 
ouch dat is id wel balen voor je
hoop dat ze nog snel komen oplossen voor je
 
Een tweedehands modem?
Waaraan zie je dat?
Dat de verpakking open is?

Sinds kort zijn de modem al vooraangemeld op het netwerk, er moet dus iemand "iets doen" met het modem.
Is dat misschien waardoor het er tweedehands uitziet?

Wel spijtig dat het zo moeilijk gaat..... :(
Het kan echt anders!
 
Het werkt! Nou ja...internet nog niet maar dat ligt aan mijn losse router, dus ff mee stoeien.
 
niks ongewoons voor upc om 2e hands spul te zenden....een gebruikte dvr met een smerige ab is mij jawel tot 2 keer toe gegeven. oke het werkt dus mag dan niet klagen maar die ab heeft lekker een ronde in de vaatwasser meegedraait
 
hansie00 zei:
Het werkt! Nou ja...internet nog niet maar dat ligt aan mijn losse router, dus ff mee stoeien.

Maar wat heeft UPC gedaan om het werkend te krijgen?
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar..... 8)
 
Terug
Bovenaan