H
Heilow
Ik wil graag HD content bekijken, maar kan niets downloaden uit / vinden in a.b.hdtv.x264.
Weet iemand of deze groep gevuld wordt. Zo niet, hoe je dit moet aanvragen en waarvan is het goedkeuren hiervan afhankelijk.
Bedankt,
Weet iemand of deze groep gevuld wordt. Zo niet, hoe je dit moet aanvragen en waarvan is het goedkeuren hiervan afhankelijk.
Bedankt,
Is het mogelijk om die toe te laten voegen?