S
stevenvanderlinden
Ik moet een compleet nieuwe aansluiting regelen (alles in 1 extra) bij een kennis, die nu ISDN/KPN heeft, en hij wil gewoon op de eerste lijn z'n normale nummer, maar op de tweede lijn wil hij zijn FAXnummer. Kan dit aangegeven worden bij de aanvraag??
Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.
Grtz, Steven
Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.
Grtz, Steven