• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Favorieten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter h.heerlien
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

h.heerlien

Ik heb nu ook alles in 1 met de Cisco 8485 DVB HD PVR.
Alles doet het goed, maar mijn vraag is:
Ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe ik faforieten aan kan maken.
Kan iemand mij dat stap voor stap misschien uitleggen?
Ik kom er echt niet uit.

Met vr gr, H.Heerlien te Groningen.
 
Ik heb nu ook alles in 1 met de Cisco 8485 DVB HD PVR.
Alles doet het goed, maar mijn vraag is:
Ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe ik faforieten aan kan maken.
Kan iemand mij dat stap voor stap misschien uitleggen?
Ik kom er echt niet uit.

Met vr gr, H.Heerlien te Groningen.

In Menu-> Instellingen-> Favorieten kun je 5 lijsten met favoriete zenders aanmaken.
 
Faforieten

Bedankt voor je snelle antwoord.
Nu heb ik al faforiet 1 ingesteld.
Maar hoe krijg ik die faforiet er nu voor?
Want normaal krijg ik gewoon alle zenders weer en zie nergens een mogelijkheid om faforiet 1 op te roepen.
Wat moet ik nu doen? :oops::oops:
 
Bedankt voor je snelle antwoord.
Nu heb ik al faforiet 1 ingesteld.
Maar hoe krijg ik die faforiet er nu voor?
Want normaal krijg ik gewoon alle zenders weer en zie nergens een mogelijkheid om faforiet 1 op te roepen.
Wat moet ik nu doen? :oops::oops:
Heb je niet een geel knopje op je afstandsbediening ? Hiermee kun je de favorieten en andere lijsten oproepen. Via het menu kun je de naam van je Favoriet 1 ook nog wijzigen in een andere benaming. En kijk ook eens in de handleiding: https://static.ziggo.nl/images/digitale-ontvanger-cisco-8485dvb_tcm14-12940.pdf
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je snelle antwoord.
Nu heb ik al faforiet 1 ingesteld.
Maar hoe krijg ik die faforiet er nu voor?
Want normaal krijg ik gewoon alle zenders weer en zie nergens een mogelijkheid om faforiet 1 op te roepen.
Wat moet ik nu doen? :oops::oops:

Op het OK knopje drukken van de afstandsbediening. Daarna kun je kiezen welke Favorietenlijst je wilt gebruiken.
 
Bedankt

Ik wil iedereen bedanken voor de uitleg.
Het lukt me nu goed dankzij jullie.
Nogmaals mijn dank.:):):)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan