H
h.heerlien
Ik heb nu ook alles in 1 met de Cisco 8485 DVB HD PVR.
Alles doet het goed, maar mijn vraag is:
Ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe ik faforieten aan kan maken.
Kan iemand mij dat stap voor stap misschien uitleggen?
Ik kom er echt niet uit.
Met vr gr, H.Heerlien te Groningen.
Alles doet het goed, maar mijn vraag is:
Ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe ik faforieten aan kan maken.
Kan iemand mij dat stap voor stap misschien uitleggen?
Ik kom er echt niet uit.
Met vr gr, H.Heerlien te Groningen.
ops: