• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Favorieten weer gewijzigd (sinds update 28-9-2014)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter formerlee
  • Startdatum Startdatum
F

formerlee

Met de grote wijziging H3 kregen de favorieten de nummers van de favorieten lijst. Ik had bijvoorbeeld 503 XD op 20 gezet. Als ik binnen de favorietenlijst zat (30 zenders), kreeg ik netjes alle zenders op een rij 1 t/m/30. Als ik 20 koos ging hij netjes naar XD (voorheen 503).
Echter sinds de herstel update van zondag is dit weer ongedaan gemaakt (balen). Ze staan nog wel op dezelfde lijst, maar als ik nu 20 ingeef springt hij weer uit de favorietenlijst. Ik moet 503 weer selecteren, maar blijft wel binnen de favorieten. De HD herkent dit natuurlijk niet en weet niet dat het anders geweest is.
Herkent iemand dit?
Trouwens vandaag is er weer een update geweest, maar nog steeds hetzelfde.
 
Bijna iedereen wordt teruggezet naar H3. Dus ja, de favorieten worden weer even tijdelijk anders. Elke dag wordt er overigens naar een update gezocht, dus wijzigt die datum ook elke dag. Het is dus niet zo dat er altijd een nieuwe update is ;)
 
Klopt, maar er werd een nieuwe firmware geïnstalleerd na uitzetten.
 
De enige logische verklaring kan zijn dat je op dat moment weer teruggezet bent naar H3. H3.1 is nog niet opnieuw uitgerold.
 
En hopelijk blijft er een keus om de favorieten wel te orderen maar niet om ze te hernummeren.
 
Vond het echt handig dat je met 'terug-zappen' door je favorieten kon zappen. Nu is dat er weer uitgehaald en moet je het via een submenu weer inschakelen. Erg irritant.
 
Ik vind het eigenlijk wel prettig; ik zap alleen door met "favorieten" en het is veel prettiger dat je alleen achteruit kon zappen.

Je blijft gewoon bij je favorieten totdat je een niet-favoriet kiest. (Jammer eigenlijk dat het alleen maar automatisch uit gaat en niet automatisch aan gaat)

De oude methode werkte maar half; en soms sprong de Horizon random bij terug zappen; dat gebeurde vooral als je lange tijd naar een zender keek en hem even gepauzeerd had; dan sprong hij naar een willekeurige zender (eentje rond "1")
 
Ik heb nu het vervelende dat ik 'dubbele kanalen' heb. Heeft iemand anders daar ook last van?
Komt dat ook door de update?
Vooral bij de HD kanalen is dat. Dan ben ik aan het zappen en dan gaat ie bijvoorbeeld eerst naar SBS 6 SD en daarna op SBS 6 HD. Maar hij blijft op kanaalnummer 6. En dan bij 7 hetzelfde verhaal.

Hoort dit zo of heb ik iets gemist?
 
Nachtje op standby en de volgende ochtend was het hier weer goed. Paar weken geleden gehad...
 
Favorieten met H3.1 update als je deze activeert hoort deze dan altijd ingeschakeld te blijven of moet je na het uitzetten v.d box deze elke keer weer inschakelen? Ik moet regelmatig de favorieten weer inschakelen. Maar soms staat deze al actief. Verder werkt het prima ben verder tevreden met deze instelling.
 
Terug
Bovenaan