J
Jeffrey00
Gister heb ik zelf zonder problemen mijn Horizon Box aangesloten. (alleen nog de TV, Internet en Bellen doe ik vandaag)
Ik had favorieten ingesteld alleen tijdens het zappen kwam als nog langs alle kanalen.
'vroeger' had je op de afstandbediening een blauwe knop om te switchen tussen je favo's en al je zenders.
Heb ik iets verkeerd gedaan of iets over het hoofd gezien?
Ik had favorieten ingesteld alleen tijdens het zappen kwam als nog langs alle kanalen.
'vroeger' had je op de afstandbediening een blauwe knop om te switchen tussen je favo's en al je zenders.
Heb ik iets verkeerd gedaan of iets over het hoofd gezien?