S
snowy
Ik heb net de IR-FOX-C ingesteld volgens de handleiding maar kan nergens vinden hoe ik tussen de FAV kanalen kan wisselen. Ook las ik in de handleiding dat je een kanalenselector hebt in het menu kanalen instellen maar dat heb ik ook niet. Heeft iemand een antwoord of oplossing 
