• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Familie met HDTV

  • Onderwerp starter Onderwerp starter avb71
  • Startdatum Startdatum
A

avb71

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag, ik heb sinds vorig jaar Familie met HDTV genomen.
Ben er erg tevreden over, in dat pakket zaten toen Extra zenders bij , zoals Film1 , Sport1, Eredivisie Live .

Mijn vraag is nu :

Het seizoen van de eredivisie voetbal begint nu weer, krijg ik het dan nu ook weer automatisch erop??

of moet je daar nu weer extra voor betalen?
 
avb71 zei:
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag, ik heb sinds vorig jaar Familie met HDTV genomen.
Ben er erg tevreden over, in dat pakket zaten toen Extra zenders bij , zoals Film1 , Sport1, Eredivisie Live .

Mijn vraag is nu :

Het seizoen van de eredivisie voetbal begint nu weer, krijg ik het dan nu ook weer automatisch erop??

of moet je daar nu weer extra voor betalen?

Nee, helaas is dat niet zo. Je hebt gewoon Sport1 erbij en dat heb je nog steeds, alleen zond Sport1 toen de laatste maanden van de eredivisie uit in overeenkomst met Tele2. Dat doen ze dit jaar niet meer.

Als je nu eredivisie wil kijken zal je dat als extra optie moeten nemen (via internet of bellen), kijk even op www.upc.nl/eredivisie. Zou wel even vragen of je wel je familie HDTV houdt en ze je niet per ongeluk over zetten op het nieuwe Royaal pakket, want dan ben je meteen een stuk meer kwijt voor hetzelfde wat je nu hebt.
 
Ik zou gewoon duidelijk aangeven dat je een ENKEL abbonement op Eredivisie Live wilt, en GEEN combi met Sport1/Film1.

Deze laatste 2 zitten al ingesloten in je pakket. Ga je een combi afsluiten, dan heb je kans dat ze uit je Familie-pakket gehaald woprden, waardoor dit, zoals al gemeld door Oele, een Royaalpakket gaat woirden en jij duurder uit bent.
 
Hou dit goed in de gaten, en geef meerdere malen aan wat de bedoeling is,
want dit gaat 9 van de 10 keer fout.

Als je het echt zeker wilt weten, check dan een paar dagen later evt.per telefoon of alles ook echt naar wens is gewijzigd.
Ik heb zelf 2 x moeten bellen voor eredivisie live.

Succes!
 
Weet iemand al hoe en wanneer het nieuwe familiepakket trouwens gaat komen. Ik zie op de website een prijs staan van 34,99. Als dat net zoals het oude pakket was, maar dan ipv een hd-box een hd-dvr dan ben ik misschien wel bereid om over te stappen. Dan betaal ik maar 5 euro extra. Als ik nu de hd-dvr wil bestellen met film1-sport 1 dan ben ik 42 en later zelfs 44 euro kwijt.
 
Daar zit ik ook op te wachten Chemz. Dat is precies de reden dat ik nog de gewone HD box ipv de DVR heb. Vond 12 euro per maand ook een beetje teveel van het goede voor alleen opnemen. Ben benieuwd wat dat gaat worden.

Heb ook nu Eredivisie Live aangevraagd via de tv. Wel brief gekregen dat het er gewoon bijkomt. Nu maar hopen dat het in één keer goed is gegaan en dat ze me niet opeens naar het huidige HD pakket hebben gezet.
 
Terug
Bovenaan