R
roo74
ik betaalde eerst voor extreme en tv royal 83 euro icl
ik nam een nieuw pakket met fiber 60 en telefonie dat het goedkoopste product was tv royal bleef hetzelfde
met de borg voor het nieuwe modem erbij kreeg ik een factuur van 147 euro maanbedrag bleef hetzelfde werd er gezegd 83 euro ( fiber 60 voor 50 euro ipv 60 )
nu komt het
ik heb nu eennieuwe factuur online staan waarbij ik ik 77 euro moet betalen, terwijl daar ook al 65 euro was afgetrokken.
bij de hoogte van mn abo staat 127 euro
terwijl ik het pakket voor hetzelfde bedrag kon nemen
heeft iemand hetzelfde als mij??
ik nam een nieuw pakket met fiber 60 en telefonie dat het goedkoopste product was tv royal bleef hetzelfde
met de borg voor het nieuwe modem erbij kreeg ik een factuur van 147 euro maanbedrag bleef hetzelfde werd er gezegd 83 euro ( fiber 60 voor 50 euro ipv 60 )
nu komt het
ik heb nu eennieuwe factuur online staan waarbij ik ik 77 euro moet betalen, terwijl daar ook al 65 euro was afgetrokken.
bij de hoogte van mn abo staat 127 euro

terwijl ik het pakket voor hetzelfde bedrag kon nemenheeft iemand hetzelfde als mij??

en wachtten! 