• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

factuur vraagje

  • Onderwerp starter Onderwerp starter roo74
  • Startdatum Startdatum
R

roo74

ik betaalde eerst voor extreme en tv royal 83 euro icl

ik nam een nieuw pakket met fiber 60 en telefonie dat het goedkoopste product was tv royal bleef hetzelfde
met de borg voor het nieuwe modem erbij kreeg ik een factuur van 147 euro maanbedrag bleef hetzelfde werd er gezegd 83 euro ( fiber 60 voor 50 euro ipv 60 )

nu komt het

ik heb nu eennieuwe factuur online staan waarbij ik ik 77 euro moet betalen, terwijl daar ook al 65 euro was afgetrokken.
bij de hoogte van mn abo staat 127 euro?????? terwijl ik het pakket voor hetzelfde bedrag kon nemen

heeft iemand hetzelfde als mij??
 
roo74 zei:
ik betaalde eerst voor extreme en tv royal 83 euro icl

ik nam een nieuw pakket met fiber 60 en telefonie dat het goedkoopste product was tv royal bleef hetzelfde
met de borg voor het nieuwe modem erbij kreeg ik een factuur van 147 euro maanbedrag bleef hetzelfde werd er gezegd 83 euro ( fiber 60 voor 50 euro ipv 60 )

nu komt het

ik heb nu eennieuwe factuur online staan waarbij ik ik 77 euro moet betalen, terwijl daar ook al 65 euro was afgetrokken.
bij de hoogte van mn abo staat 127 euro?????? terwijl ik het pakket voor hetzelfde bedrag kon nemen

heeft iemand hetzelfde als mij??

Dit is heel raar, kan je niet zien hoeveel je voor alles betaald?

Dus hoeveel voor Internet, Hoeveel voor TV, Hoeveel voor Telefoon?
Jij hebt dan 3 + 2 gratis? Dus Royaal is gratis?
 
te betalen vorige factuur 147,97
ontvangen betalingen -147,97
saldo vorig factuur 0,00

abo 127,83 (dit was dus 83,63 )
eenmalige posten 0
verbruik 2,22
correcties -65,27
totaal exl btw 64,70
btw 19% 12,29
te betalen 76,99

totaal 76,99

mijn telefonie is de goedkoopste, dus die was gratis
en fiber werd 50 euro ipv 60
 
Misschien is er bij UPC iets verkeerd gegaan?

Dat je voor Fiber nu alsnog 60 betaalt.

Heb je telefoon onbeperkt?
Zoniet, daar komt natuurlijk de belkosten nog bij naar alle nummers die je gebeld hebt.
 
telefoonkosten waren 1,44 :)

ik wacht wel nog een maandje anders
en al ik 60 euro voor fiber zou betalen dan zou mn abo toch op 93 euro moeten komen ipv 127....

weet je wat..ik bel wel ff:)
 
roo74 zei:
telefoonkosten waren 1,44 :)

ik wacht wel nog een maandje anders
en al ik 60 euro voor fiber zou betalen dan zou mn abo toch op 93 euro moeten komen ipv 127....

weet je wat..ik bel wel ff:)

Je kan ook een PM sturen naar de administratie medewerkers op dit forum!
Bespaart bellen ;) en wachtten! ;D
 
zoo..ik weet het....

mn abo blijft zoals die was, 86 euro incl alles
die 127 was alleen mn abo voor deze maand ( blijft toch raar )

dus nu alleen ff kijken hoe het zit met de borg van mnvorige modem ( ik weet het...had ik ook gelijk kunnen vragen:)
 
roo74 zei:
zoo..ik weet het....

mn abo blijft zoals die was, 86 euro incl alles
die 127 was alleen mn abo voor deze maand ( blijft toch raar )

dus nu alleen ff kijken hoe het zit met de borg van mnvorige modem ( ik weet het...had ik ook gelijk kunnen vragen:)

Dat is raar, je hebt al borg betaald voor die Modem, maar die modem gaf je terug.
Je krijgt een nieuwe, borg had je dus al betaald, waarom dan nu nog eens?
 
ik heb borg betaald voor mn vorige modem, krijg nu een ander modem en betaal ik weer borg.
dus voor het modem dat nu in de kast ligt zou ik t dus terug moeten krijgen toch?
 
Terug
Bovenaan