J
jdks
In oktober kreeg ik een betalingsherinnering + incasso. Omdat ik altijd via Finbox betaal, heb ik dit gemeld via mail.
Ik kreeg vervolgens een bevestigingsmail en nog een mail waarin werd meegedeeld dat Finbox niet goed functioneerde. Dus: nota zelf handmatig betaald. Voor de november-factuur werkte Finbox weer goed.
Het is nu bijna 1 december. Wel van Ziggo een mail ontvangen dat er factuur is, maar via Finbox weer geen bericht!
Het is goedkoper om eerst te kijken of jullie zelf een fout gemaakt hebben, voordat je alle Finblox klanten betalingsherinneringen gaat stuuren.
Al die extra kosten voor printen/verzenden/mail beantwoorden/mens-uren..... worden uiteindelijk door de klant betaald!!!:no:
Als klap op de vuurpijl kreeg ik een enquete kreeg over de kwaliteit van de service van Ziggo. Je zult begrijpen dat ik deze niet positief invul! :cry:
Ik kreeg vervolgens een bevestigingsmail en nog een mail waarin werd meegedeeld dat Finbox niet goed functioneerde. Dus: nota zelf handmatig betaald. Voor de november-factuur werkte Finbox weer goed.
Het is nu bijna 1 december. Wel van Ziggo een mail ontvangen dat er factuur is, maar via Finbox weer geen bericht!
Het is goedkoper om eerst te kijken of jullie zelf een fout gemaakt hebben, voordat je alle Finblox klanten betalingsherinneringen gaat stuuren.
Al die extra kosten voor printen/verzenden/mail beantwoorden/mens-uren..... worden uiteindelijk door de klant betaald!!!:no:
Als klap op de vuurpijl kreeg ik een enquete kreeg over de kwaliteit van de service van Ziggo. Je zult begrijpen dat ik deze niet positief invul! :cry: