factuur via Finbox werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jdks

In oktober kreeg ik een betalingsherinnering + incasso. Omdat ik altijd via Finbox betaal, heb ik dit gemeld via mail.

Ik kreeg vervolgens een bevestigingsmail en nog een mail waarin werd meegedeeld dat Finbox niet goed functioneerde. Dus: nota zelf handmatig betaald. Voor de november-factuur werkte Finbox weer goed.

Het is nu bijna 1 december. Wel van Ziggo een mail ontvangen dat er factuur is, maar via Finbox weer geen bericht!

Het is goedkoper om eerst te kijken of jullie zelf een fout gemaakt hebben, voordat je alle Finblox klanten betalingsherinneringen gaat stuuren.


Al die extra kosten voor printen/verzenden/mail beantwoorden/mens-uren..... worden uiteindelijk door de klant betaald!!!:no:

Als klap op de vuurpijl kreeg ik een enquete kreeg over de kwaliteit van de service van Ziggo. Je zult begrijpen dat ik deze niet positief invul! :cry:
 
Dit is een gebruikersforum van Ziggoklanten en niet van Ziggo zelf, je zult dus zelf contact met Ziggo moeten opnemen. Mocht Twitter gebruiken, dan kan dit via @ZiggoWebcare.
 
OK! Sorry forumlezers dat ik het forum vervuild heb met een oneigenlijk bericht/topic :oops:

Ik neem ook kontakt op met Ziggo.

Wellicht leest iemand van het WebCare team ook mee op dit forum en gaat over tot aktie!

Maar misschien hebben andere gebruikers ook deze ervaring met facturen via Finbox en zijn op deze manier geïnformeerd.
 
Wat is het voordeel van Finbox ? Geef toch gewoon een incasso machtiging af en je bent van het gezeur af.
 
Ik mag aannemen dat je finbox van de ING bedoelt. Deze heb ik ook. Het factuur van ziggo krijg ik ook eerst van ziggo zelf. Deze kan ik online via mijn ziggo betalen. Maar deze komt iets later ook in finbox te voorschrijn. Wel moet je als je deze via finbox gaat betalen even kijken naar de datum van betalen. Deze staat op de datum van uiterlijk betalen. Wil je dit eerder doen dan moet je de betaling datum veranderen. Echter kijk ik altijd de volgende dag of deze is verwerkt.
 
Die Finbox werk bij al meer dan jaar uit de kunst. Misschien ligt het aan je bank ??
 
De nota van november zat bij mij ook niet in de Finbox vorige maand.

Telefoontje naar Ziggo > wij hebben storing wilt u dit handmatig overschrijven. Nou, nee. :no:Als er een storing is tussen Ziggo en Finbox (welke bank dan ook) verwacht ik van Ziggo schriftelijk bericht dat de betalingen niet via Finbox kunnen worden afgehandeld. En niet dat de klant er zelf achter moet komen dat iets niet werkt.

De nota van december staat nu wel in mijn Finbox.:thumb up:
 
Finbox werkt bij mij ook altijd goed.

Behalve bij Ziggo in oktober. Ik heb gemaild en kreeg de reaktie dat er een probleem was en of ik die maand handmatig wilde betalen. In november ging het weer goed, maar nu voor december hoor ik weer niks......

Maar er zijn dus meer gebruikers met dezelfde ervaring. Daar ging het me om. Ik vind het wat slordig van Ziggo dat we, als klanten, dit soort zaken zelf moeten ontdekken en oplossen. :no:

Wacht maar af. Je krijgt nu een herinneringsnota met een toeslag voor de acceptgiro.....
Laat je de toeslag weg, betaal je te weinig, moet je weer bellen (nummer is niet gratis!), enz. enz.
En wie betalen de extra kosten voor het extra drukwerk, de porto, de extra benodigde klantenservice, de telefoon?
Juist!
WIJ:cry:
 
De nota van november zat bij mij ook niet in de Finbox vorige maand.

Telefoontje naar Ziggo > wij hebben storing wilt u dit handmatig overschrijven. Nou, nee. :no:Als er een storing is tussen Ziggo en Finbox (welke bank dan ook) verwacht ik van Ziggo schriftelijk bericht dat de betalingen niet via Finbox kunnen worden afgehandeld. En niet dat de klant er zelf achter moet komen dat iets niet werkt.

De nota van december staat nu wel in mijn Finbox.:thumb up:

Bij mij niet (ING)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan