K
ko
Bijgaand een paar screenshots van het abo-gedeelte van de facturen over nov. en dec. 2011
NB:
Ik heb dus GEEN abonnement gewijzigd op 8.11, hetgeen moge blijken uit derde screenshot (op 10.12.2011)
Dat wordt dus weer bellen ( ruim 11 Euro teveel gerekend)....:-(
Ko
NB:
Ik heb dus GEEN abonnement gewijzigd op 8.11, hetgeen moge blijken uit derde screenshot (op 10.12.2011)
Dat wordt dus weer bellen ( ruim 11 Euro teveel gerekend)....:-(
Ko
Laatst bewerkt door een moderator:



