• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur-vaudje UPC over dec. 2011

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ko
  • Startdatum Startdatum
K

ko

Bijgaand een paar screenshots van het abo-gedeelte van de facturen over nov. en dec. 2011
NB:
Ik heb dus GEEN abonnement gewijzigd op 8.11, hetgeen moge blijken uit derde screenshot (op 10.12.2011)

upc-nov-Capture.PNG

upc-dec-Capture.PNG

upc-abo-dec2011-Capture.PNG


Dat wordt dus weer bellen ( ruim 11 Euro teveel gerekend)....:-(

Ko
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, zie dat maar weer eens recht te breien Ko. Ik wens je heel veel sterkte! :embarassed:

Ik zou als ik jou was niet gaan bellen (damage control), maar gewoon lekker Webcare aan het werk zetten. Als je dit telefonisch moet gaan uitleggen, dan ben je straks een veelvoud van die € 11 kwijt.
 
Ik heb exact hetzelfde pakket, en ook exact dezelfde rekening. Ook blijkbaar per 8-11 een abonnementswijziging, maar dat klopt niet. Ik heb helemaal niks gewijzigd. Dus ook weer erachteraan bellen. Ik heb zo het vermoeden dat dit niet bij ons tweeen zal blijven....

Ik zie op hun website nu geen pakket meer met 60Mb internet, dus mogelijk dat ze het zelf hebben aangepast.

Het grappig is dat ik op 24-11 een mail heb ontvangen dat mijn abonnement per 1-1 juist 2,05 euro lager zou worden.
 
Hoe zet je Webcare aan het werk? Bedoel je via mail op de UPC website?

- laat maar, al uitgevonden -
 
Ook bij mij is de factuur fout. Er is geen abonnements wijziging geweest.
Zal een mailtje sturen naar de webcare!
 
Na dit hier gelezen te hebben heb ik het ook gelijk maar is mijn rekening gecontroleerd. En hier is het gelukkig goed. Moest er ook nog is bijkomen, teveel betalen voor uitval van internet, telefoon en schokkerig beeld. Maar ik klaag en bel niet meer, ze kunnen de pot op. Ik wacht rustig af op het glasvezel, ik ben geduldig.


Yeah, Right.... >:(

Succes Ko en alle anderen die hier mee te maken krijgen.
 
Inmiddels heb ik Ryan-UPC een PM gestuurd. Even afwachten.

Ko
 
Ik heb ook een vergelijkbare rekening gekregen die hoger was dan normaal, terwijl in een e-mail gemeld werd dat de abonnementsprijs pas per 1 januari 2012 verhoogd zou worden met 45 cent.

Er stond wel een opmerking onder de bedragen:

Deze factuur betreft een periode korter en/of langer dan één maand als gevolg van nieuwe en/of gewijzigde abonnementen.

Ik kan alleen op geen enkele manier chocola maken van de bedragen. Dat mogen ze me dus op de cent precies voorrekenen. Jammer dat het onmogelijk is om het bedrag te laten storneren totdat duidelijk is waarom de rekening hoger is. Het eerste wat UPC doet is je afsluiten wegens wanbetaling.

Het wordt tijd voor concurrentie op de kabel... - zucht-
 
Hmmm ligt dat aan mij of komen die facturen ook steeds eerder? maand terug was het rond 18de nu 11de?
 
Terug
Bovenaan