D
Deleted member 6393
Mijn factuur klopt niet. Ik betaal te weinig in de maand. Van Internet en bellen onbeperkt wordt het Powergedeelte niet in rekening gebracht.
Nou kan je zeggen: mooi, niets zeggen en afwachten.
Daar houd ik niet van, want ik vind het normaal te betalen voor diensten die ik af neem.
Ik heb echter ook geen zin om de helpdesk hiervoor te gaan bellen, het is ten slotte niet mijn fout.
Misschien dat een Webcare-medewerker er in wil duiken?
Nou kan je zeggen: mooi, niets zeggen en afwachten.
Daar houd ik niet van, want ik vind het normaal te betalen voor diensten die ik af neem.
Ik heb echter ook geen zin om de helpdesk hiervoor te gaan bellen, het is ten slotte niet mijn fout.
Misschien dat een Webcare-medewerker er in wil duiken?



ik had het wel geweten 
