• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur te laag

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 6393
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 6393

Mijn factuur klopt niet. Ik betaal te weinig in de maand. Van Internet en bellen onbeperkt wordt het Powergedeelte niet in rekening gebracht.
Nou kan je zeggen: mooi, niets zeggen en afwachten.
Daar houd ik niet van, want ik vind het normaal te betalen voor diensten die ik af neem.
Ik heb echter ook geen zin om de helpdesk hiervoor te gaan bellen, het is ten slotte niet mijn fout.
Misschien dat een Webcare-medewerker er in wil duiken?
 
TIP: hou het lekker voor je, spaar het geld wat je te weinig betaalt wel op, dat als ze het naheffen je het direct kan betalen.

Voor de rest? NOOIT slapende honden wakker maken, joh! ;)
 
Toch maar gebeld en de boel wordt rechtgezet en omdat het mijn fout niet is en ik eerlijk gebeld heb, worden de voorgaande facturen niet nageheven.
Ik vind het zo netjes opgelost door UPC.
 
Lol die belofte van iemand vd helpdesk ken ik. Helaas zijn ze t nooit nagekomen. Moest gewoon voor 4 maanden betalen ::)
 
flamingo43 zei:
ik zou toch even bellen je moet het toch betalen
Helemaal mee eens, het is dus opgelost op die manier.
Ik verbaas me wel eens over reacties als "lekker geen slapende honden wakker maken" etc. Dat terwijl de zelfde mensen waarschijnlijk moord en brand schreeuwen als de fout de andere kant uit ligt, en zij toevallig slachtoffer zijn. Ik heb m'n leven lang de stelling gehuldigd dat je alleen recht op eerlijkheid van anderen hebt, m.a.w. recht van spreken, als je zelf ook eerlijk bent. Ik heb ondertussen diverse positieve ervaringen gehad, waarbij ik steevast antwoord dat ik zelf ook eerlijkheid verlang.
 
Arnold zei:
Lol die belofte van iemand vd helpdesk ken ik. Helaas zijn ze t nooit nagekomen. Moest gewoon voor 4 maanden betalen ::)
Als dat zo is, jammer dan. Je moet nu eenmaal betalen voor wat je afneemt.
 
Ik heb UPC internet/telefonie sinds half augustus 2007 en nog nooit een cent betaald.

Ik heb afgelopen vrijdag toch maar eens de helpdesk gebeld want ik betaal liever wel.... 8)
Ik kreeg verontschuldigingen te horen maar 18 oktober gaan ze automatisch afschrijven.
UPC blij maar ik ook blij!
Waarom het zo lang duurde weet ik niet en de UPC-medewerker ook niet.

Bij "factuur online" staat voor mij helemaal niets.

M.v.g,
Robèrt
 
Terug
Bovenaan