• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur storing...

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

londemanmp

Heb sinds de verhuizing last van een Factuur storing ..

heb nu 2 x gebeld en ze worden na in de wacht te hebben gestaan allemaal op een factuur storing binnen ziggo.nl gedrukt.

iemand die dit nog meer heeft ?

zeggen namelijk dat iedereen dat heeft momenteel...

wordt dus geen geld geincasseerd, nu al 2 maand zo !
 
Vandaag ook even met Ziggo gebeld over een niet ontvangen faktuur van oktober. Geld is ook nog niet afgeschreven.

Geen eenduidig antwoord gekregen.
We wachten rustig af.....
 
Over de maand november heb ik nog geen factuur gekregen, ook is er niet betaald, normaal gebeurt dit in de laatste twee dagen van de maand.
 
Ik heb geen last van niet gekregen facturen van Ziggo.
Ik krijg van te voren een mail dat mijn factuur klaart staat in "Mijn Ziggo" met het totaalbedrag.
Deze factuur kan ik uitprinten (indien nodig).
Het bedrag wordt dan ongeveer 3 dagen voor het eind van de maand automatisch afgeschreven.
Tot nu toe geen last van niet ontvangen facturen en het te betalen bedrag wordt ook keurig afgeschreven.
 
Probleem was bij ons in November ook de eerste keer. Inmiddels is alles opgelost en zijn we wer up to date met ons rekeningoverzicht.

In December is namelijk ook de maand November afgeschreven.
Waarschijnlijk een storing bij Ziggo.
 
Vandaag heb ik een brief ontvangen van Ziggo, er zou een probleem met mijn factuur zijn, correctie wordt toegepast bij de eerstvolgende factuur. Ik vraag mij af, of deze brief gekomen is vanwege mijn voorgaande bericht, dan heeft webcare daar blijkbaar melding van gemaakt.
 
Vandaag heb ik een brief ontvangen van Ziggo, er zou een probleem met mijn factuur zijn, correctie wordt toegepast bij de eerstvolgende factuur. Ik vraag mij af, of deze brief gekomen is vanwege mijn voorgaande bericht, dan heeft webcare daar blijkbaar melding van gemaakt.

Denk dat het toeval is, want webcare weet niet welke klant forumgebruiker Jan B. is.
 
Factuur storing

Geachte heer ,,,,,,,,,,,,,

Bedankt voor uw e-mail van 5 februari 2013. Hierin geeft u aan dat u geen factuur heeft ontvangen van Ziggo.

Door een technische fout bij ons in de administratie is het ons niet gelukt u een factuur te sturen. Zodra deze storing verholpen is zullen wij u weer factureren.

Wij danken u voor de moeite die u heeft genomen om uw ongenoegen bij ons onder de aandacht te brengen. Ziggo neemt reacties van abonnees heel serieus. Dit geeft ons namelijk de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Zeker weten dat dit een standaard geprogrammeerd antwoord is die de klant duidelijk probeert te maken hoe serieus je wel genomen wordt. Bah, bah en nog eens bah.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan