• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

factuur september

  • Onderwerp starter Onderwerp starter herian10
  • Startdatum Startdatum
H

herian10

het is toch moeilijk om goeie facturen te maken

RADIO EN TELEVISIE
09/08-30/09 Abonnement FOX Sports Eredivisie 30,05
14/08-30/09 FOX Sports Eredivisie 3 maanden gratis (Geldig t/m 13/11/2013) -27,27
09/08-30/09 Abonnement FOX Sports Eredivisie en International 43,11
10/08-30/09 FOX Sports International 3 maanden gratis (Geldig t/m 9/11/2013) -12,82
Totaal 33,07

maar weer gebeld wordt volgende maand aangepast maar weer afwachten
 
Komt me bekend voor, ben al een paar maanden bezig. Steeds fouten, steeds correcties. Echter... het (fout) berekende bedrag wordt wel gewoon afgeschreven en als je dan ca. € 70 moet betalen en er wordt
€ 135 afgeschreven vind ik het niet leuk meer. Zeker als dat niet direct kan worden hersteld, maar iedere keer pas een maand later. UPC rommelt wel met jouw portemonnee! En dat in deze digitale tijd, waarin een overschrijving direct kan worden uitgevoerd en direct kunnen worden verwerkt.
 
Bij mij ook weer fout gegaan na de overstap, maar dat komt voor dan. Nu te weinig, dus ik verwacht komende maand dat er (terecht) heel veel wordt afgeschreven (gebeurt dat niet dan kom ik dat hier niet melden, LOL ;) ).

Kortom 2 mnd rare rekeningen, na een overstap, hoort erbij.
 
Bij een verandering van abonnement worden er in mijn ervaring altijd een dure rekening (bijna twee hele maanden) en dan een goedkope.
 
Na een foutieve factuur in augustus, klopt de factuur van september wel weer. ;D

Een kleine factuur deze keer. In augustus was 1 korting niet verrekend.
Uiteindelijk betaal je gewoon wat je moet betalen.
Alleen soms is het frustrerend dat je weer achter heen moet omdat de factuur niet klopt.

Bij andere telecombedrijven is het vaak nog ingewikkelder om de juiste facturering te krijgen.
UPC is zo slecht nog niet. ;)
 
Bij andere telecombedrijven is het vaak nog ingewikkelder om de juiste facturering te krijgen.
UPC is zo slecht nog niet

Ik zit ook nog 10 jaar bij Tele 2 .Gaat daar altijd goed bij een wijziging maar UPC kunnen ze dat niet .
 
Praat me er niet van, zelfs het eenvoudigste is te moeilijk voor ze!
 
Sjah zei:
Bij mij ook weer fout gegaan na de overstap, maar dat komt voor dan. Nu te weinig, dus ik verwacht komende maand dat er (terecht) heel veel wordt afgeschreven (gebeurt dat niet dan kom ik dat hier niet melden, LOL ;) ).

Kortom 2 mnd rare rekeningen, na een overstap, hoort erbij.

UPC kan geen gebroken maanden factureren. Ze factureren in de maand dat je overstapt je oude abbo voor het aantal dagen dat je die nog heb gebruikt. De maand erna factureren ze je nieuwe abbo voor 1 maand + het aantal dagen uitde vorige maand wat dus resulteerd in een hoge rekening.
 
Een oplossing zou kunnen zijn om aan het einde van de maand over te stappen.
 
Dat heb ik ook geprobeerd "met ingang van de volgende maand" maar dat lukte niet (30 mei upv per 1 juni)
 
Terug
Bovenaan