D
dvanhul
Normaal ontvang ik iedere maand rond de 10e een mail van UPC dat mijn factuur online staat. Inmiddels is het de 14e, geen mail tot nu toe en ook in "Mijn UPC" is de factuur van mei nog niet te zien. Blijkbaar zit er iets niet goed bij UPC? Hoop wel dat ze dit snel oplossen, heb niet zoveel trek in een dubbele factuur de volgende maand. Misschien weet iemand v/h Webcareteam hier meer over?

