• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur online mei (nog steeds) niet beschikbaar?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dvanhul
  • Startdatum Startdatum
D

dvanhul

Normaal ontvang ik iedere maand rond de 10e een mail van UPC dat mijn factuur online staat. Inmiddels is het de 14e, geen mail tot nu toe en ook in "Mijn UPC" is de factuur van mei nog niet te zien. Blijkbaar zit er iets niet goed bij UPC? Hoop wel dat ze dit snel oplossen, heb niet zoveel trek in een dubbele factuur de volgende maand. Misschien weet iemand v/h Webcareteam hier meer over?
 
Ik heb mijn factuur al sinds gisteren, inclusief de email, lijkt me dus niet een landelijk probleem.
 
Nou je het zegt: ook ik heb nog niets ontvangen en zie de factuur ook niet bij "Mijn UPC".
 
loosoft zei:
Nou je het zegt: ook ik heb nog niets ontvangen en zie de factuur ook niet bij "Mijn UPC".

Al wat gezien?
Ik heb gisteren Wassily een PM gestuurd, (nog) geen reactie ontvangen, wél ontving ik vanochtend een mail van UPC dat ze de door mij doorgegeven wijziging (?? heb ze niks doorgegeven ??) hadden verwerkt en dat ze in het vervolg de facturen automatisch zullen incasseren. Rare snuiters daar bij UPC.... Overigens heb ik onmiddellijk het contactformulier hierover ingevuld, maar verwacht er niet al te veel van. Blijkbaar kan 1 of andere slimbo daar zomaar de betaalwijze aanpassen en dan ook nog beweren dat je daar zelf om hebt gevraagd.
@ Wassily, ik heb jou gisteren een PM gestuurd, hoop dat je daar even naar wilt kijken.
 
Ik heb automatische incasso, het maandbedrag wordt altijd rondom de 16de afgeschreven, is nog steeds niet gebeurd.
Mijn factuur online was wel op tijd.
 
Ik heb nu pas een factuurdatum van 26 mei. Er zit totaal geen regelmaat in. Overigens heb in ook gewoon automatische incasso.
 
Ha Baatje,

Ja klopt. Op die factuurdatum is tegenwoordig geen peil meer te trekken. Schommelt veel te veel naar mijn mening.
Is bij mij al paar keer voorgekomen dat er 2 keer binnen dezelfde salarismaand het abonnement word afgeschreven, dus zeg bv een keer voor april en binnen dezelfde maand voor mei.

Ik krijg meestal op de 23ste/24ste van de maand betaald. UPC schrijft op de 26ste af en vervolgens alweer de 18de daarop. Niet dat ik het niet kan missen of zo maar vind het toch tricky.

Call me crazy maar ik heb graag regelmaat en orde in mijn financiën :) ;)
 
LawOfTheStraw zei:
Ik krijg meestal op de 23ste/24ste van de maand betaald. UPC schrijft op de 26ste af en vervolgens alweer de 18de daarop. Niet dat ik het niet kan missen of zo maar vind het toch tricky.

Juist daarom heb/had ik "Mijn factuur Online" dan kun je de nota eerst controleren en daarna zélf een datum voor afschrijven aangeven, waarbij je meestal de 24e of 25e als uiterste datum kunt aangeven, zo heb je het dus zelf in de hand en voorkom je dat er binnen een salarismaand 2 keer wordt afgeschreven
 
Terug
Bovenaan