• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur okt 2013 later afgeschreven door ING storing.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjah
  • Startdatum Startdatum
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
Keurige mail gehad net:

Het innen van uw factuur vindt naar verwachting rond 4 november plaats. Door een systeemfout bij ING was dit afgelopen week niet mogelijk.

U hoeft dus zelf niks te ondernemen. Zo voorkomen we een eventuele dubbele betaling.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland


Netjes hoor, ik bedoel had het vanzelf toch wel gemerkt wanneer het eraf is.
 
Zeker netjes :-)
Toch komen de facturen steeds vroeger bij UPC. maar goed betalen moet je toch!
 
nou hier ook ing maar niks geen mail. alles op tijd afschreven 1 november dus.
 
sonic007 zei:
nou hier ook ing maar niks geen mail. alles op tijd afschreven 1 november dus.

Als dit over oktober gaat is dat netjes. Bij mij is oktober al op de 15e (oktober) afgeschreven en de maand september werd al op 12 september afgeschreven.
 
Idem hier met ing, nog steeds niet eraf gehaalt, opdracht gegeven om de 27ste oktober eraftehalen, normaal 1 dag later word het er dan afgehaalt.

en ook geen mail gehad.
 
Ik heb geen Ing, ZIJ hebben Ing neem ik aan.
 
Een ING (voormalig Postbank-) gironummer ja... helaas geen bankrekeningnummer. En wil je al een snelle overboekingen doen, moet je UPC al bellen voor een spoedopdracht middels iDeal.
 
Sjah zei:
Ik heb geen Ing, ZIJ hebben Ing neem ik aan.

Maakt toch niet uit wat ze hebben, als ik het de 27ste eraf wil laten halen horen ze dat maar tedoen, nu al 5dagen over datum en nog hebben ze er niets afgehaalt.
 
Ligt aan ING overduidelijk, storing op storing daar, UPC wil wel maar ING niet.
Vaak zat meegemaakt bij ING.
 
Akoni zei:
Ligt aan ING overduidelijk, storing op storing daar, UPC wil wel maar ING niet.
Vaak zat meegemaakt bij ING.

Raar want rest is wel allemaal netjes eraf gehaald rond die datum.

Maar goed ing en storingen tja is bijna standaard.
 
Terug
Bovenaan