- Berichten
- 4.151
- Digitale TV
- Ziggo
Keurige mail gehad net:
Het innen van uw factuur vindt naar verwachting rond 4 november plaats. Door een systeemfout bij ING was dit afgelopen week niet mogelijk.
U hoeft dus zelf niks te ondernemen. Zo voorkomen we een eventuele dubbele betaling.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Netjes hoor, ik bedoel had het vanzelf toch wel gemerkt wanneer het eraf is.
Het innen van uw factuur vindt naar verwachting rond 4 november plaats. Door een systeemfout bij ING was dit afgelopen week niet mogelijk.
U hoeft dus zelf niks te ondernemen. Zo voorkomen we een eventuele dubbele betaling.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Netjes hoor, ik bedoel had het vanzelf toch wel gemerkt wanneer het eraf is.