• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur maart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
69
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Vandaag mijn factuur van maart bekeken. Tot mijn verbazing. stonden er geen gesprekskosten vermeld en zou ik dus de hele maand niet gebeld hebben.

Zijn er meer mensen die geen gesprekskosten berekent gekregen hebben over februari?

Gebeld met Ziggo maar die snappen er ook niks van en zeggen dat in april februari berekent wordt. wat ik raar vind want de factuur van februari liep tot en met 25 januari 2009 dus verwacht je dat maart tot en met 25 februari 2009 loopt.
 
Klopt. Hier ook iets dergelijks... de rekening van februari had slechts 4 lokale gesprekken, terwijl er wel degelijk meer is gebeld... Op de rekening van maart stonden de overige gesprekken van februari. Heel apart en niet echt "overzichtelijk". En dat "bellen naar Ziggo abonnee's" laat ook gewone gesprekskosten zien, zag ik.
M.v.g.,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan