Vandaag mijn factuur van maart bekeken. Tot mijn verbazing. stonden er geen gesprekskosten vermeld en zou ik dus de hele maand niet gebeld hebben.
Zijn er meer mensen die geen gesprekskosten berekent gekregen hebben over februari?
Gebeld met Ziggo maar die snappen er ook niks van en zeggen dat in april februari berekent wordt. wat ik raar vind want de factuur van februari liep tot en met 25 januari 2009 dus verwacht je dat maart tot en met 25 februari 2009 loopt.
Zijn er meer mensen die geen gesprekskosten berekent gekregen hebben over februari?
Gebeld met Ziggo maar die snappen er ook niks van en zeggen dat in april februari berekent wordt. wat ik raar vind want de factuur van februari liep tot en met 25 januari 2009 dus verwacht je dat maart tot en met 25 februari 2009 loopt.