- Berichten
- 1
Hoi,
Ik heb 6 mnd geleden UPC Fiberpower 60 genomen, er was toen een actie. 6 mnd 50% korting.
Da's leuk dacht ik.
Maar één maand later is er iets veranderd in de kosten van dit abbonnement, je betaalt nu €40,- ipv €60,- Maar dit word niet doorberekend aan klanten met korting. Ik dacht, ik betaal nog steeds minder dan die €40.- dus ach.
Nu zijn de 6 manden voorbij, en wat blijkt.... Je blijft gewoon die €60,- euro en niet €40,- betalen.
De telfooniste vond dit ook wel krom, maar kan er niets aan doen. Ze kon me alleen up- of downgraden (dan betaal je wel het nieuwe bedrag) . Je hebt dus 60 Mbit voor de prijs van 90Mbit, wat ik voor mij zelf te snel vind.
Upgraden en daarna weer downgraden kan wel alleen ben de dan 3 manden verder.
Als je als klant niet oplet betaal je dis tijden veel te veel voor je abbonnement.
Enig idee waart ik hier over kan klagen?? Site van UPC geeft dit helmaal niet aan, alleen vragen zijn mogelijk.
Ik zat te denken aan Kassa of Kieskeurig of zo, ik ben niet de enige die hier tegen aan loopt denk ik zo.
Paul
Ik heb 6 mnd geleden UPC Fiberpower 60 genomen, er was toen een actie. 6 mnd 50% korting.
Da's leuk dacht ik.
Maar één maand later is er iets veranderd in de kosten van dit abbonnement, je betaalt nu €40,- ipv €60,- Maar dit word niet doorberekend aan klanten met korting. Ik dacht, ik betaal nog steeds minder dan die €40.- dus ach.
Nu zijn de 6 manden voorbij, en wat blijkt.... Je blijft gewoon die €60,- euro en niet €40,- betalen.
De telfooniste vond dit ook wel krom, maar kan er niets aan doen. Ze kon me alleen up- of downgraden (dan betaal je wel het nieuwe bedrag) . Je hebt dus 60 Mbit voor de prijs van 90Mbit, wat ik voor mij zelf te snel vind.
Upgraden en daarna weer downgraden kan wel alleen ben de dan 3 manden verder.
Als je als klant niet oplet betaal je dis tijden veel te veel voor je abbonnement.
Enig idee waart ik hier over kan klagen?? Site van UPC geeft dit helmaal niet aan, alleen vragen zijn mogelijk.
Ik zat te denken aan Kassa of Kieskeurig of zo, ik ben niet de enige die hier tegen aan loopt denk ik zo.
Paul