• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur klopt niet, volgens UPC wel.

Berichten
1
Hoi,

Ik heb 6 mnd geleden UPC Fiberpower 60 genomen, er was toen een actie. 6 mnd 50% korting.
Da's leuk dacht ik.
Maar één maand later is er iets veranderd in de kosten van dit abbonnement, je betaalt nu €40,- ipv €60,- Maar dit word niet doorberekend aan klanten met korting. Ik dacht, ik betaal nog steeds minder dan die €40.- dus ach.
Nu zijn de 6 manden voorbij, en wat blijkt.... Je blijft gewoon die €60,- euro en niet €40,- betalen.

De telfooniste vond dit ook wel krom, maar kan er niets aan doen. Ze kon me alleen up- of downgraden (dan betaal je wel het nieuwe bedrag) . Je hebt dus 60 Mbit voor de prijs van 90Mbit, wat ik voor mij zelf te snel vind.

Upgraden en daarna weer downgraden kan wel alleen ben de dan 3 manden verder.

Als je als klant niet oplet betaal je dis tijden veel te veel voor je abbonnement.

Enig idee waart ik hier over kan klagen?? Site van UPC geeft dit helmaal niet aan, alleen vragen zijn mogelijk.

Ik zat te denken aan Kassa of Kieskeurig of zo, ik ben niet de enige die hier tegen aan loopt denk ik zo.

Paul
 
Bij de geschillen commissie want daar zijn ze namelijk bij aangesloten ook al is dit moeilijk te vinden bij UPC want dit houden ze liever stil want hoe minder klachten daar binnen komen kunnen zij met de cijfertjes wapperen kijk eens hoe goed we zijn er zijn nauwelijks klachten
 
Je bent een contract aangegaan en daar zit je aan vast. Ongeacht of hetzelfde product nu goedkoper is.
Normaal heb je alleen de mogelijkheid om te up-, downgraden (2X) of iets anders aan je abonnement te veranderen. Bv pakket, of aanpassing daarvan.

Je hebt nu ivm de prijsverhogingen en aanpassingen van de voorwaarden de mogelijkheid op te zeggen en daarna weer aan te vragen wat je wil hebben. Tegen de nieuwe prijzen en uiteraard weer een jaarcontract.
Zie: https://ziggoforum.nl/topics/33246/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan