• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur is later als normaal.

Johnny54

Moderator
Berichten
19.594
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik kreeg altijd rond de 6e van de maand een e-mail dat mijn factuur online stond.
De factuur had dan als factuurdatum de 10e (± 1 a 2 dagen) van de maand.
Tot nu toe geen e-mail gehad en ook de factuur staat nog niet online.

Is dit bij meer mensen?
 
ik heb mijn factuur sinds eind vorige week on line staan, maar de notificatie email nog niet ontvangen.
Ook daarin functioneert UPC vaak slordig.
 
Hier ook op 5 februari online, factuurdatum 10 februari, mét notificatie. De eerste in PDF-formaat.
 
Heb idd wel eens gelezen dat ze in batches, verspreid over de maand worden verstuurd. Maar was dan hier wel altijd hetzelfde, i.c. aan het begin van de maand.
 
J. de Boer zei:
En is dat een probleem?

Dat kan een probleem worden, ik heb dit in mei vorig jaar gehad, en toen bleek uiteindelijk dat UPC de boel wat betreft de factuur voor een aantal klanten behoorlijk verkl''t had. Uiteindelijk is door tussenkomst van Wassily eea weer rechtgezet. Dus Johnny54, misschien toch verstandig om er even een PM aan te wagen ;)
 
Terug
Bovenaan