Johnny54
Moderator
- Berichten
- 19.594
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik kreeg altijd rond de 6e van de maand een e-mail dat mijn factuur online stond.
De factuur had dan als factuurdatum de 10e (± 1 a 2 dagen) van de maand.
Tot nu toe geen e-mail gehad en ook de factuur staat nog niet online.
Is dit bij meer mensen?
De factuur had dan als factuurdatum de 10e (± 1 a 2 dagen) van de maand.
Tot nu toe geen e-mail gehad en ook de factuur staat nog niet online.
Is dit bij meer mensen?
