• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur Febr 2010

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ribie
  • Startdatum Startdatum
R

ribie

We kregen bericht dat het factuur van Febr online was.
Maar het staat er alleen niet op??
De laatste factuur die erop staat is van Jan 2010.
Beetje vreemd,het is nog geen Pasen. ;)
Hebben meer mensen dat?
 
Is hier ook het geval maar er zijn ook stroringen bij upc dus wellicht heeft het een met het ander te maken.
 
Oke Bedankt:

We hebben het nu wel binnen.Alles weer geregeld. ;)
 
Ik had dit ook, heb de HD gebeld: dit alles is het gevolg van een storing.
Men heeft verzocht om het na het weekend weer te proberen.
 
Rectificatie.
Heb nu wel mijn factuur on-line staan, dus heeft mijn belletje klaarblijkelijk geholpen :)
 
;D ;D,, ja dat melding komt bij iedereen , als maar goed bereken ,,, bij een na verassing vette rekening , , mijn abonnement ipv 82,70 wordt bereken 133,90 , die heb nodig met kosten van investeringen van netwerkt,dus maand februray had ik credit gegeven voor upc ,volgende maand hoop ik weer goed gemaakt . Of dat zo blijf moet maar even afwachten ,, hoop het van niet 8) 8)
 
Terug
Bovenaan