• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur enorm bedrag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
951
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Wij kregen vandaag een factuur en daar zagen we een van €197!! :O
Hier staat: vervangingswaarde mediabox €80 ??

Wij hebben nieuw contract aangegan waarvan wisselen mediabox €25 is maar dat hebben ze wel afgeschreven maar nu een vervangingswaarde van €80 schiet je het tog in het verkeerde keelgat!
We gaan uiteraard over bellen.
Maar weten jullie wat ze hiermee bedoelen??
 

Bijlagen

  • factuur.jpg
    factuur.jpg
    98,1 KB · Weergaven: 117
Als de box niet ingeleverd wordt, of teruggestuurd maar niet aankomt.
De reden ook goed je verzend T&T-code te bewaren als je iets hebt verstuurd.
 
Maar is het normaal gesproken niet € 150,- voor een decoder? Modem weet ik eigenlijk niet...
 
Kijk is naar het bedrag wat er verleden maand is afgehaald. Is dat niet toeballig extreem laag? En anders even naar UPC bellen. Die kunnen het gelijk voor je uitpluizen. Succes ermee!
 
We kregen wel mail van upc dat de mediabox niet is opgestuurd maar is wel gedaan! Heel vreemd :/ we hebben ook geen bon gekregen van postnl wat ook zeer raar is :/ ik ga upc zowiezo bellen
 
Als je iets bij het postkantoor afgeeft krijg je toch gewoon een bon met de 'Track and Trace'-code?
Tja, sorry, maar die bon is gewoon belangrijk. Juist voor dit soort gevallen.
 
Je gaat toch niet weg zonder bon?
Duidelijk is dan wel waar je die rekening van heb.
 
Ik heb ook een mediabox moeten terugsturen wegens een defect. Heb wel een T&T code meegehad van PostNL. Ik heb deze inmiddels ruim 2 weken geleden teruggestuurd, maar nog steeds geen bevestiging van ontvangst door UPC. Dit is ook niet te achterhalen op de T&T pagina van PostNL.

Briefje gaat in de map bij de rest van de belangrijke zaken, mocht UPC mij ook op deze wijze willen factureren. Dan heb ik iig bewijs dat de box wel degelijk is opgestuurd.

Het is idd wel wijs om een T&T briefje te hebben. Nu heb je eigenlijk geen poot om op te staan gezien de bewijslast nu bij jou ligt. Je kan een verzoek doen bij PostNL om een onderzoek te doen aan de hand van de datum en adres waar je de poststukken hebt ingeleverd of zij het T&T nummer (3s code) kunnen achterhalen of er een pakket naar het retour adres van UPC is verzonden:

ND/UPC
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Veel kans van slagen geef ik het niet, maar als je het niet probeert weet je zeker niets.
 
Mijn ervaring is dat de T&T niet gebruikt kan worden om je mediabox naar UPC te volgen; meer mensen hebben dat ook gerapporteerd toen we een mediabox terugstuurden nadat we een horizon hadden gekregen.

Ik denk dat ik nog vier of vijf T&T bonnetjes heb van dingen die ik naar UPC heb gestuurd
(4 mediaboxen en een modem)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan