M
Micha
Hallo,
Onze kabelmaatschappij (de Alkmaarse Kabel) is ruim een jaar geleden overgenomen door UPC. De facturering voor Chello werd tot voorkort nog door de Alkmaarse Kabel gedaan, de facturering van de radio/tv aansluiting werd door Nuon gedaan.
Nu wil UPC graag alles zelf doen, dus zowel de facturering van radio/tv als Chello wordt sinds november door UPC gedaan.
Tot dusver geen probleem...
Nu wil het dat de kabelaansluiting altijd door mijn ouders betaald werd (via Nuon) en ik de Chello aansluiting betaalde (via de Alkmaarse Kabel). Nu kregen mijn ouders enkele weken geleden een brief van UPC waarin ze bedankt werden voor het aanvragen van "Uw rekening online" en meteen een password voor de service. Volgens de brief hadden ze dit via de UPC website aangevraagd. Het was alleen erg raar dat niemand zich kon herinneren dat dit ook echt gedaan was.
Vervolgens heb ik een mailtje ontvangen op mijn Chello account met een link naar "Uw rekening online" en ook weer een bedankje.
Toen ik gister bij afschriften ging controlleren kwam ik er achter dan UPC ruim 25 Euro meer dan normaal afgeschreven had. Even had ik een helder moment en herinnerde me die brief en het mailtje. Toch maar even op die site gekeken, en je raad het al, zowel mijn Chello abonnement als het radio/tv abonnement van mijn ouders was van mijn rekening afgeschreven. Toch wel knap aangezien beide fakturen op een andere naam staan...
Toch maar UPC even gebeld, ze gaan nu uitzoeken wat ze er aan kunnen doen. De benodigde afdeling was gister niet meer bereikbaar. De dame van UPC kon me wel vertellen dat ze dit vaker hoorde en dat het de schuld was van Nuon en de Alkmaarse Kabel... Tuurlijk, afschuiven is een vak...
Nu maar zien hoe dit afloopt.....
Micha
Onze kabelmaatschappij (de Alkmaarse Kabel) is ruim een jaar geleden overgenomen door UPC. De facturering voor Chello werd tot voorkort nog door de Alkmaarse Kabel gedaan, de facturering van de radio/tv aansluiting werd door Nuon gedaan.
Nu wil UPC graag alles zelf doen, dus zowel de facturering van radio/tv als Chello wordt sinds november door UPC gedaan.
Tot dusver geen probleem...
Nu wil het dat de kabelaansluiting altijd door mijn ouders betaald werd (via Nuon) en ik de Chello aansluiting betaalde (via de Alkmaarse Kabel). Nu kregen mijn ouders enkele weken geleden een brief van UPC waarin ze bedankt werden voor het aanvragen van "Uw rekening online" en meteen een password voor de service. Volgens de brief hadden ze dit via de UPC website aangevraagd. Het was alleen erg raar dat niemand zich kon herinneren dat dit ook echt gedaan was.
Vervolgens heb ik een mailtje ontvangen op mijn Chello account met een link naar "Uw rekening online" en ook weer een bedankje.
Toen ik gister bij afschriften ging controlleren kwam ik er achter dan UPC ruim 25 Euro meer dan normaal afgeschreven had. Even had ik een helder moment en herinnerde me die brief en het mailtje. Toch maar even op die site gekeken, en je raad het al, zowel mijn Chello abonnement als het radio/tv abonnement van mijn ouders was van mijn rekening afgeschreven. Toch wel knap aangezien beide fakturen op een andere naam staan...
Toch maar UPC even gebeld, ze gaan nu uitzoeken wat ze er aan kunnen doen. De benodigde afdeling was gister niet meer bereikbaar. De dame van UPC kon me wel vertellen dat ze dit vaker hoorde en dat het de schuld was van Nuon en de Alkmaarse Kabel... Tuurlijk, afschuiven is een vak...
Nu maar zien hoe dit afloopt.....
Micha