H
Herby
In Juni 2001 had ik mijn Chello abo opgezegd omdat er niets dan problemen waren met de verbindingen.
Ik zit in het voormalige tebecai gebied en de problemen waren toen in die tijd bekend bij chello.
Na opzegging bleven ze gewoon rekeningen sturen die ik
niet betaalde omdat het abonnement opgezegd was.
Vandaag 14-10-2003 hebben ze me afgesloten van de kabel TV die is van UPC
Ik heb hierop meteen gebeld en gevraagd waarom ze mij afgesloten hadden van de kabel-tv
Hier het antwoord:
Meneer er is en betalings achterstand van 700 euro
Mijn vraag hierop was hoe kan dit?
Antwoord daarop was:
Meneer de moden is in 2002 pas opgehaald door ons en u hebt tot die tijd kunnen internetten.
Ik zei ja maar het was opgezegd en er was niemand bereikbaar om het verder af te handelen.
Antwoord Chello:
Meneer tot wij die modem opgehaald hebben heeft u van onze dienst gebruik kunnen maken en dient daarvoor te betalen punt uit.
Ik vind dit vreemd, als je iets opzegd en chello neemt de moeite niet om de modem op te halen dat je dan gewoon door mag betalen.
Ik moet er nog bijzeggen dat ik gewoon ben blijven internetten via chello omdat ik dacht zolang ik nog internet heb "geniet" ik er nog van.
Het gaat dus om het termijn van de opzegging todat chello de modem opgehaald heeft.
Hoe moet ik hier mee aan


herbert
Ik zit in het voormalige tebecai gebied en de problemen waren toen in die tijd bekend bij chello.
Na opzegging bleven ze gewoon rekeningen sturen die ik
niet betaalde omdat het abonnement opgezegd was.
Vandaag 14-10-2003 hebben ze me afgesloten van de kabel TV die is van UPC
Ik heb hierop meteen gebeld en gevraagd waarom ze mij afgesloten hadden van de kabel-tv
Hier het antwoord:
Meneer er is en betalings achterstand van 700 euro
Mijn vraag hierop was hoe kan dit?
Antwoord daarop was:
Meneer de moden is in 2002 pas opgehaald door ons en u hebt tot die tijd kunnen internetten.
Ik zei ja maar het was opgezegd en er was niemand bereikbaar om het verder af te handelen.
Antwoord Chello:
Meneer tot wij die modem opgehaald hebben heeft u van onze dienst gebruik kunnen maken en dient daarvoor te betalen punt uit.
Ik vind dit vreemd, als je iets opzegd en chello neemt de moeite niet om de modem op te halen dat je dan gewoon door mag betalen.
Ik moet er nog bijzeggen dat ik gewoon ben blijven internetten via chello omdat ik dacht zolang ik nog internet heb "geniet" ik er nog van.
Het gaat dus om het termijn van de opzegging todat chello de modem opgehaald heeft.
Hoe moet ik hier mee aan



herbert