Facturen Chello en opzegging, big problems

H

Herby

In Juni 2001 had ik mijn Chello abo opgezegd omdat er niets dan problemen waren met de verbindingen.
Ik zit in het voormalige tebecai gebied en de problemen waren toen in die tijd bekend bij chello.
Na opzegging bleven ze gewoon rekeningen sturen die ik
niet betaalde omdat het abonnement opgezegd was.
Vandaag 14-10-2003 hebben ze me afgesloten van de kabel TV die is van UPC
Ik heb hierop meteen gebeld en gevraagd waarom ze mij afgesloten hadden van de kabel-tv
Hier het antwoord:
Meneer er is en betalings achterstand van 700 euro
Mijn vraag hierop was hoe kan dit?
Antwoord daarop was:
Meneer de moden is in 2002 pas opgehaald door ons en u hebt tot die tijd kunnen internetten.
Ik zei ja maar het was opgezegd en er was niemand bereikbaar om het verder af te handelen.
Antwoord Chello:
Meneer tot wij die modem opgehaald hebben heeft u van onze dienst gebruik kunnen maken en dient daarvoor te betalen punt uit.
Ik vind dit vreemd, als je iets opzegd en chello neemt de moeite niet om de modem op te halen dat je dan gewoon door mag betalen.
Ik moet er nog bijzeggen dat ik gewoon ben blijven internetten via chello omdat ik dacht zolang ik nog internet heb "geniet" ik er nog van.
Het gaat dus om het termijn van de opzegging todat chello de modem opgehaald heeft.
Hoe moet ik hier mee aan?????????
herbert
 

djfox741

Forum Gebruiker
Berichten
102
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoi, ik wil je niet ontmoedigen, maar je hebt tenslotte wel van hun kabeltje gebruik gemaakt, of ze dat hebben kunnen pijlen weet ik ook niet, andere zaak is, dat als je iets zwart op wit, zou hebben, dan sta je natuurlijk sterker, zonder enig bewijs van jou kant, dat je het abo hebt opgezegd, is het een moeilijke zaak, lijkt mij.

Nog een vraag, betaal je KabelTV rechtstreeks aan UPC of zoals veel gemeenten doen, dat het voorschot in of bij de Energie rekening zit, want dan zouden ze dat namelijk niet mogen doen, omdat het Energiebedrijf die dan dat geld van jou int, een kontrakt heeft met UPC voor het innen van dat geld, wat ook weer inhoud dat jij, wat KabelTV betreft, aan je verplichtingen voldoet, dus die dienst mogen ze dan niet afsluiten.

Staat je TV op zwart en betaal je idd aan het Energiebedrijf, dan moet je die bellen en zeggen dat je geen TVsignaal meer hebt, die zullen dan weer de knop omdraaien in de kast die bij je huis staat.

Maar er is nog één raar ding van UPC, UPC is bij machten, om ook de knop om te draaien bij hun, wat betreft het Internetsignaal, daar zijn ze dan ook ergens in gebreken gebleven.

Nou ik wens je veel succes bij die knurften >:D
 
Bovenaan