Sinds enkele weken is Facebook erg slecht bereikbaar. Zowel thuis als op kantoor (beide UPC internet).
Wanneer ik op m'n iPhone en iPad via 3G verbind dan is er geen enkel probleem. Het schijnt dus echt een DSN probleem te zijn bij UPC.
Meerdere mensen hier last van??
Wanneer ik op m'n iPhone en iPad via 3G verbind dan is er geen enkel probleem. Het schijnt dus echt een DSN probleem te zijn bij UPC.
Meerdere mensen hier last van??

