• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Fabrieksinstellingen Horizon (hoelang duurt dit)

Berichten
510
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Fabrieksinstellingen Horizon, hoelang duurt dit.
Hij is al meer als 3 kwartier bezig. Kan ik hem afbreken aan/uit schakelaar.
Ben bezig met de nieuwe AB, lukt niet erg.
Is niet mee te werken. reageert zeer langzaam.
 
Maximaal een kwartiertje en tijdens reset nooit uitschakelen of stekker uit het stopcontact halen.
 
Klopt toch niet op mijn tv bleef ik het plaatje van de horizon box zien.
Na anderhalf uur heb ik de box uitgezet.

Na het aanzetten kreeg ik de tekst instellingen in het het schermpje van de box. daar na de tijd.
Box weer aangezet, daar na de clip te zien van Horizon enz enz.

Alles doet het, zelfs nieuwe AB doet nu.
Vreemd :o
 
Kan gebeuren. Als het maar werkt. Vaak gaat het fout en heb je niets meer aan de box als je tussentijds stroom er afhaalt.
 
Hoe men hier op een kwartiertje komt is me echt een raadsel.
In de tijd dat ik zelf voor UPC werkte waren de boxen wat anders en had je de horizonbox nog niet, maar een reset hiervan duurt echt geen kwartiertje, dat kan ik je dan wel weer vertellen.

Voor de H2 update was er geen scherm nadat de reset was gedaan, althans dit was vaak het geval. Indien je na 2 minuten niks zag gebeuren, gewoon de aan uit knop aan de achterkant even uit en aan zetten.
Daarna komt het toestel weer tot leven en zijn de fabrieks instellingen gewoon gedaan.
 
Ik zeg toch ook 'maximaal'... tsjonge jonge, wat een raadsel.
Zeker als de software ook nog eens opnieuw binnengehaald wordt. Maar goed, jij hebt gelijk hoor. LB.
 
Wat is nu de juiste procedure voor een reset? Het ingedrukt houden van de - en power knop nadat je hem achterop aanzet, lijkt niet te werken bij de box die ik hier heb. Ik krijg dan gewoon het welkomstscherm en hij start normaal op.

Of kan het gewoon ook vanuit het instellingen menu met de pincode (0000)?
 
jowi zei:
Wat is nu de juiste procedure voor een reset? Het ingedrukt houden van de - en power knop nadat je hem achterop aanzet, lijkt niet te werken bij de box die ik hier heb. Ik krijg dan gewoon het welkomstscherm en hij start normaal op.

Of kan het gewoon ook vanuit het instellingen menu met de pincode (0000)?

Als je een horizon box hebt moet je via het menu de fabrieks instellingen doen. daar werkt het - toetsje waar je het over hebt niet.
Als je geen horizon box hebt, dan uitzetten achterkant - dan de - ingedrukt houden en vervolgens de aan/uit knop aan de achterkant aanzetten en wachten tot je op de display loading ziet.
 
Creative Solution zei:
Ik zeg toch ook 'maximaal'... tsjonge jonge, wat een raadsel.
Zeker als de software ook nog eens opnieuw binnengehaald wordt. Maar goed, jij hebt gelijk hoor. LB.

Goed lezen, ik heb het over het stroom gebeuren, je zegt dat je dat NIET MAG doen, dat amg dus wel.
Ik volg over het algemeen je post graag, en in 99 van de 100 gevallen heb je gelijk.

Dit was dus geval 100 :)
 
Tijdens een software-update (wat regelmatig gebeurt bij een harde reset) is het juist helemaal niet goed dat het stroom eraf gehaald wordt... hierdoor kan je Horizonbox gebruikt worden voor een nieuw volksspel: Horizonbox-werpen.
 
Terug
Bovenaan