T
thom2209
ik heb een humax ir fox c decoder boven staan, deze heeft het altijd gedaan. Daarna heeft Ziggo er 1 maal tijdelijk alles uitgegooid(onverwachts door werkzaamheden aan de kabels in de straat), toen heb ik geprobeerd de fabrieksinstellingen te resetten, dit is wel gelukt, maar nu kan de decoder bij het zoeken van de zenders wel sterkte vinden, maar geen kwaliteit. Dus ik heb geen zenders meer en kan helemaal niks meer.
Even tussendoor: beneden hebben wij een samsung digitale decoder, deze deed het na de werkzaamheden gewoon weer.
Vervolgens heb ik geprobeerd om mijn humax bij de hoofdaansluiting te zetten, hier een tv bij gezet, in de hoop dat deze hier wel kwaliteit zou vinden, wat dus niet het geval was. Vervolgens nog eens geprobeerd om de software te updaten, wat al recent was en niet geupdate kon worden.
vervolgens nog geprobeerd mijn humax op de plaats van mn samsung te zetten(hopeloze laatste actie). En deze instellingen vergeleken:
Feqruentie: 367.000 ID 1111 6875
klopte ook allemaal,
mijn conclusie: aan het signaal zelf kan het niet liggen, maar mijn humax kastje wanneer ik hem aanzet kan ik niet zappen, er komt gelijk in beeld: geen zenders .......... , en dan springt hij weer naar het installatiebeeld voor de zenders, druk je op volgende, kan hij geen zenders vinden. Een hopeloos verhaal dus, iemand bekend met dit probleem? of iemand die een oplossing weet?
ik hoor 't graag
Met vriendelijke groet,
Thom
Even tussendoor: beneden hebben wij een samsung digitale decoder, deze deed het na de werkzaamheden gewoon weer.
Vervolgens heb ik geprobeerd om mijn humax bij de hoofdaansluiting te zetten, hier een tv bij gezet, in de hoop dat deze hier wel kwaliteit zou vinden, wat dus niet het geval was. Vervolgens nog eens geprobeerd om de software te updaten, wat al recent was en niet geupdate kon worden.
vervolgens nog geprobeerd mijn humax op de plaats van mn samsung te zetten(hopeloze laatste actie). En deze instellingen vergeleken:
Feqruentie: 367.000 ID 1111 6875
klopte ook allemaal,
mijn conclusie: aan het signaal zelf kan het niet liggen, maar mijn humax kastje wanneer ik hem aanzet kan ik niet zappen, er komt gelijk in beeld: geen zenders .......... , en dan springt hij weer naar het installatiebeeld voor de zenders, druk je op volgende, kan hij geen zenders vinden. Een hopeloos verhaal dus, iemand bekend met dit probleem? of iemand die een oplossing weet?
ik hoor 't graag
Met vriendelijke groet,
Thom
