• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Fók die Remote !

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jesus
  • Startdatum Startdatum
J

jesus

...ik word echt hé-lé-maal pára van die DVR afstandbediening! Ongevraagd skippen naar alle volgende kanalen in sneltreinvaart, spontaan "mute" bij het indrukken van de back-knop en bij het "terugspoelen" van een (gepauzeerd) programma skippen naar een ander ander kanaal waarbij ik dus mn programma mis! DÁMN !!!

Weet dat deze post weinig uitmaakt, maar ik moest het éven kwijt :'(
 
Misschien had je dit beter in UPC - Lucht uw hart kunnen plaatsen?

Misschien ook niet eens tijd voor een nieuwe 'FOK'-remote? Met een telefoontje kun je er eentje krijgen, alleen even duidelijk bovenstaande problemen aangeven. ;)
 
Om je hart te luchten ïs er inderdaad speciaal: "UPC - Lucht uw hart"
Daarom verplaatst.
 
Licht waarschijnlijk aan de box, ik heb het ook, met een zelf programeerbare philips afstandsbediening.
Zaten v/d week een gepauzeerd programma te bekijken, druk op play en niets meer, we schoten zo een uur voor uit. >:(
 
Dit heb ik ook regelmatig, maar dan met een Logitech AB.
Zal dus wel aan de box liggen.
Misschien UPC een keer bellen. Alhoewel een nieuwe box ook niet alles is, meteen alle opgeslagen programma's weg....
 
De box? Hmmm... zou dus ook een firmware kwestie kunnen zijn... ???
 
Het zelfde probleem, de firmware wordt volgens mij wel tig keer per week ge update op de gekste momenten.
Je zou zeggen naar de 100e update het wel een keer goed moet zijn. Zijn er dan zoveel boxen stuk?
 
Met mijn dvr precies hetzelfde met een logitech harmony ook met de orginele dus inderdaad zal wel aan de box liggen maar of een andere box het dan niet meer heeft.?????????
 
Ik heb dezelfde problemen, maar als ik de AB gebruik
als AB voor mijn TV dan is er geen enkel probleem.
Zal dus inderdaad wel aan de box liggen
 
Weet iemand hoe je die AB van de UPC doos [HD, DVDR] open kunt maken? Ik zou graag wat modden omdat mijn probleem voornamelijk in de afstand [MAX 1 meter!] zit.

Ik heb het doosje al onder de TV wegehaalt en een paar toegestuurde stickertjes geplakt maar het maakt bijzonder weinig verschil.
 
Terug
Bovenaan