• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Extremepowertorrents nu ook uit de lucht?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Klippie
  • Startdatum Startdatum
K

Klippie

Na de val van D.N. kwam ik op https://www.extremepowertorrents.nl/ terecht.
Een prima site en ik zag het helemaal zitten.
Echte ik kom vanavond er niet meer op.
Site ook uit de lucht soms?
 
Gister had de site moeite om online te blijven,ook de tracker ging aan en uit.
De laatste tijd is er snel paniek valt mij op,gister nog een stunt met µtorrent,kreeg een mail dat deze client gebanned ging worden(versie 1.5) Bitcomet werd als vervanger aangeraden >:D
Later werd de mail ingetrokken.

Moet toch niet veel gekker worden zeg,overal maar problemen met trackers en clients,ik zou bijna denken aan sabotage van buiten af,een soort software bom...
 
Lijkt net op terrorisme ;D 'iedereen' die snel overal bang voor iz ;D

En THX DenTsaar ;)
 
laten we hopen dat hij gewoon even plat ligt
 
Zelfde ervaringen als ^^, gisteren gedurende de drukke tijden (19.00-23.00h) niet te bereiken, gisteravond na 23.45 ging de site ontzettend snel. Overbelasting dus...???
 
Klippie zei:
Na de val van D.N. kwam ik op https://www.extremepowertorrents.nl/ terecht.
Een prima site en ik zag het helemaal zitten.
Echte ik kom vanavond er niet meer op.
Site ook uit de lucht soms?


Mar-19-06 -
Uploaders gezocht !!!



Beste leden,

Graag even jullie aandacht voor het volgende:
We zijn nog steeds op zoek naar leden die graag Uploader zouden willen worden.
Heb jij een minimale uploadsnelheid van 60 kb/s...
En ben jij in het bezit van films, spelletjes, apz, enz enz...
En jij wilt dat graag delen met ons...
Meld je vandaag nog aan:
Stuur een pm naar Bazekiller of
Stuur een pm naar Power
Zet daarin de reden, waarom wij, juist jou, Uploader zouden moeten maken, en vertel iets over jezelf.

Met vriendelijke groeten,

Bazekiller & Power...


Zoals je ziet...
 
2006-03-22 14:23:01

Beste leden,

Zoals jullie, de laatste dagen misschien wel gemerkt hebben, hebben we wat probleempjes met de Server.
En dan heb ik het vooral over de avond uurtjes.
Nou zal er Donderdag a.s. (23 maart) vanaf 15:30 een Server Upgrade gaan plaats vinden.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Terug
Bovenaan