• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Extreme > Power, als dat maar goed gaat

BrammeS

Forum Gebruiker
Berichten
1.303
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
heb al een bijna een jaar extreme, dit abo loopt 27 april af. Heb 17 maart gebeld dat ik per verval datum terug wil van extreme naar power en digi telf wil annuleren. Dat was geen probleem volgens de medewerker aan de telefoon. Zou geregeld worden, en ik zou een schriftelijke bevestiging krijgen hierover.

10 april weer maar eens gebeld, want ik had nog steeds geen bevestiging gekregen omtrent deze verandering. Maar ik kreeg al snel het idee dat ze niet wisten waar ik het over had en volgens mij konden ze niet vinden dat ik hier over gebeld had. Uiteindelijk kreeg ik toch als antwoord dat ik pas na de vervaldatum, en als het veranderd was dat ik dan pas een bevestiging krijg.
Oke, geregeld dacht ik.

Wat schets mijn verbazing, ik zit nu al op Power en mijn foon werkt nog steeds. Dus ik ben bang dat die mensen daar alleen mijn extreme naar power hebben veranderd, en mijn digi telf. gewoon laten werken. Dus ik zit dan nog een jaar aan digi telf. Maar dat accepteer ik absoluut niet, maar we wachten eerst eind april maar af, eens kijken wat ze nu weer hebben zitten kloten.

Nog een keer bellen doe ik maar niet nog, want dan snappen ze het helemaal niet meer.
 
Zucht,zolang je maar meer geld gaat betalen word alles vlug verwerkt.Maar als je minder gaat betalen,treed er verdwazing en onbegrip op bij upc.Dan word er gerekt en fout op fout gestapeld.
Ik weet nog dat ik ook van abo veranderde,ik wist al dat er dingen fout konden gaan,en het gebeurde ook nog !
Dan spreek ik met name over het abonnements geld wat in de meeste gevallen ook bij verandering voor problemen zorgt.
 
Ik denk dat het volgende is gebeurd: je chello-abonnement is per direct omgezet, maar je telefonie-abonnement is per de vervaldatum opgezegd.
 
sylvester(rr) zei:
Ik denk dat het volgende is gebeurd: je chello-abonnement is per direct omgezet, maar je telefonie-abonnement is per de vervaldatum opgezegd.

Nou het vreemde is namelijk dat ik 17 maart al gebeld hebt en tot van de week had ik gewoon de extreme snelheid. Nu heb ik van de week gebeld (10 april) waar die bevestiging blijft, en nu sta ik ineens op power. Want ik was wat aan het downloaden vandaag, en zag het direct an de snelheid.
We wachten af tot eind april.. ben benieuwd..
 
dit is ook de reden dat ik erg voorstander ben van schriftelijk omzetten en afzeggen.

ja dan kost het je 7 euro om het aangetekend op te sturen. maar de realiteit is nou eenmaal zou dat bedrijven (en niet alleen chello) tegenwoordig erg snel zijn met het upgraden maar met opzeggen en downgraden gewoon heel toevallig de brieven of telefoongesprekken niet terug kunnen vinden.

zelfde verhaal met mobiel abonnementen. stuur maar eens een niet aangetekende aanvraagformulier dat je interesse hebt in een abonnement je hebt binnen een week antwoord.
stuur naar hetzelfde adres een brief dat je je abonnement wilt afzeggen en toevallig hebben ze hem nooit gehad.

daarom gewoon altijd aangetekend sturen of faxen, dan kunnen ze er niet zomaar onderuit komen.
 
@ BrammeS, Ik heb het even voor je uitgezocht. Er staat bij ons netjes in het systeem dat per 27-04-2007 beëindigd wordt. Je zult daar dus geen enkel probleem van ondervinden.
 
Nogmaals bedankt, sorry dat ik te vroeg in "paniek" raakte. Maar dat komt omdat ik nu al op power stond, en niet eind april :)
 
En zoals het de bedoeling was, vandaag toch ook de digi telf. afgesloten. En als dan alles op de volgende faktuur is verrekend, ben ik weer een "gelukkig" mens. :)
 
Terug
Bovenaan