R
rjwblom
Edit: Omdat ik op de Chello website las dat de Helpdesk ook in het weekend geopend is, heb ik zojuist contact met de Helpdesk gehad.
De storing werd tijdens het telefoongesprek snel door de Helpdesk medewerker achterhaald en verklaard en blijkt te zijn veroorzaakt door mijzelf (verandering van dynamisch naar statisch IP adres).
Omdat ik de verandering al afgelopen vrijdag had doorgevoerd en de snelheid pas vanmorgen extreem laag werd, had ik geen link gelegd. De verklaring is dat het dynamische IP adres om een aantal dagen aangepast wordt.
Bij deze een dikke pluim voor de Helpdesk!
Rob
Hallo,
Sinds vanmorgen is de snelheid van mijn Chello Extreme zeer traag. Router gereset echter zonder positief resultaat.
Postcode 2034 (Haarlem). Zijn er meer mensen die een (Extreme) lage snelheid ondervinden?
Groeten,
Rob
De storing werd tijdens het telefoongesprek snel door de Helpdesk medewerker achterhaald en verklaard en blijkt te zijn veroorzaakt door mijzelf (verandering van dynamisch naar statisch IP adres).
Omdat ik de verandering al afgelopen vrijdag had doorgevoerd en de snelheid pas vanmorgen extreem laag werd, had ik geen link gelegd. De verklaring is dat het dynamische IP adres om een aantal dagen aangepast wordt.
Bij deze een dikke pluim voor de Helpdesk!
Rob
Hallo,
Sinds vanmorgen is de snelheid van mijn Chello Extreme zeer traag. Router gereset echter zonder positief resultaat.
Postcode 2034 (Haarlem). Zijn er meer mensen die een (Extreme) lage snelheid ondervinden?
Groeten,
Rob
