E
edaas
Sinds een paar weken hebben wij bij het terugkijken van opgenomen programma's een extreme blokjes storing in het beeld.
Het begon eerst met een lichte storing maar het wordt steeds erger.
Soms is het zo erg dat er bijna niets meer te zien is van de opname.
Alles is vertekent tot één groot onherkenbaar vlak met blokjes.
De storing komt voor bij opname van allerlei verschillende zenders, dus niet bij één in het bijzonder, terwijl tijdens het "live"kijken niets te zien is.
Wat is hier aan te doen?
We hebben geen nieuwe randapparatuur geplaatst, in de coax(extra afgeschermd) kabel is ook niets veranderd en ook de tv is nog hetzelfde.
Tips graag?!?
Het begon eerst met een lichte storing maar het wordt steeds erger.
Soms is het zo erg dat er bijna niets meer te zien is van de opname.
Alles is vertekent tot één groot onherkenbaar vlak met blokjes.
De storing komt voor bij opname van allerlei verschillende zenders, dus niet bij één in het bijzonder, terwijl tijdens het "live"kijken niets te zien is.
Wat is hier aan te doen?
We hebben geen nieuwe randapparatuur geplaatst, in de coax(extra afgeschermd) kabel is ook niets veranderd en ook de tv is nog hetzelfde.
Tips graag?!?
