R
Robbiej
Hey ik heb dus laatst Chello Extreme + Freetime telefonie aangevraagd. en nu had ik gelezen dat ik dan dus een Arris modem krijg. allemaal leuk en aardig.
maar red ik dan wel de 20-24 mbit met dat modem? je leest heel veel op dit forum maar tot de 15 mbit ofzo..?
maar red ik dan wel de 20-24 mbit met dat modem? je leest heel veel op dit forum maar tot de 15 mbit ofzo..?
wat is SNMP?