M
manriki
Even een vraagje aan jullie gebruikers. De laatste 2 weken krijg ik opeens extreem veel SPAM die door de Ziggo filters heenkomt. Het gaat om allerlei mails die vermomd zijn als "out of the office" meldingen. Hebben meer mensen hier last van ?
(kan Ziggo misschien zijn filtering hierop aanpassen?)
(kan Ziggo misschien zijn filtering hierop aanpassen?)