F
folkert02
Hallo,
ik heb sinds kort een (zwarte) iPVR-9200c. Op zich een prachtig apparaat, maar met een erg irritante bug; reboots. Veel reboots. Af en toe wel 3 keer in 5 minuten, maar gemiddeld eens per half uur. Ik heb op dit (en het oude) forum wel meer mensen horen klagen over reboots, maar niet van deze orde van grootte. Het gebeurt op compleet willekeurige tijden, op alle kanalen en zowel tijdens gewoon tv kijken (zonder dat er opnames lopen) als bij het bekijken van opnames.
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die hier last van hebben en of iemand tips heeft. In andere posts heb ik gelezen dat het bij sommigen helpt het apparaat terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en/of de hardeschijf te formatteren, maar dit heeft bij mij geen resultaat gehad. Overigens heb ik de laatste software geinstalleerd (v17).
Aangezien ik het apparaat via internet aangeschaft heb wil ik eerst zeker weten dat ik er zelf niks aan kan doen, voordat ik hem terugstuur.
Alvast bedankt!
Groet, Folkert
ik heb sinds kort een (zwarte) iPVR-9200c. Op zich een prachtig apparaat, maar met een erg irritante bug; reboots. Veel reboots. Af en toe wel 3 keer in 5 minuten, maar gemiddeld eens per half uur. Ik heb op dit (en het oude) forum wel meer mensen horen klagen over reboots, maar niet van deze orde van grootte. Het gebeurt op compleet willekeurige tijden, op alle kanalen en zowel tijdens gewoon tv kijken (zonder dat er opnames lopen) als bij het bekijken van opnames.
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die hier last van hebben en of iemand tips heeft. In andere posts heb ik gelezen dat het bij sommigen helpt het apparaat terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en/of de hardeschijf te formatteren, maar dit heeft bij mij geen resultaat gehad. Overigens heb ik de laatste software geinstalleerd (v17).
Aangezien ik het apparaat via internet aangeschaft heb wil ik eerst zeker weten dat ik er zelf niks aan kan doen, voordat ik hem terugstuur.
Alvast bedankt!
Groet, Folkert
ops: