C
cossey
Sinds vorige week woensdag is in het postcode gebied 1059 (Amsterdam Slotervaart/Oud-Zuid) de Internetsnelheid bizar laag. Met name nu 's avonds en in het weekend. Voorheen weinig last.
Ik heb een 120 Mbit abo, maar haal nu soms niet meer dan 10-20 Mbit. En dat voor zo'n ontzettend hoog bedrag per maand. Ik heb pas sinds 2 maanden UPC Internet, maar begin nu al spijt te krijgen. Het verhaal dat 5 jaar geleden de ronde deed over UPC en de onbetrouwbaarheid van hun Internet netwerk is helaas geen steek veranderd. Wat ben ik erin getrapt zeg. Ontzettend dom!
En dan maar niet te spreken over de hoge ping tijden, momenteel 25 tot 30 ms.
Iemand anders ook deze zelfde ervaring in mijn buurt sinds vorige week?
Ik heb een 120 Mbit abo, maar haal nu soms niet meer dan 10-20 Mbit. En dat voor zo'n ontzettend hoog bedrag per maand. Ik heb pas sinds 2 maanden UPC Internet, maar begin nu al spijt te krijgen. Het verhaal dat 5 jaar geleden de ronde deed over UPC en de onbetrouwbaarheid van hun Internet netwerk is helaas geen steek veranderd. Wat ben ik erin getrapt zeg. Ontzettend dom!
En dan maar niet te spreken over de hoge ping tijden, momenteel 25 tot 30 ms.
Iemand anders ook deze zelfde ervaring in mijn buurt sinds vorige week?