B
brink01
Hallo, ik heb sinds een week hdtv. Ben overgestapt van royaal dvr naar hdtv. Dacht dat je de zender pakket mee kon nemen. (de extra zenders zoals rtl lounge enz.). Ik heb al op de site gekeken, maar kom er niet echt uit. Ik heb een totaal pakket van de afgelopen aktie. (45 euro per maand) Hoe kan ik die ectra zenders aanvragen? Dus niet de pakketen!! zoals sport 1 enz...