• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Extra recorder op hd-dvr

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mcprojects
  • Startdatum Startdatum
M

mcprojects

Vandaag de mediabox hd dvr binnengekregen. Ik wil nu mijn oude harddsik recorder ook aansluiten maar zie dat er maar 1 scartplug is die wordt gebruikt voor de hd dvr. Weet iemand of je op een andere manier kan aansluiten of er wellicht een andere mediabox beschikbaar is
 
De Cisco HD-DVR heeft, in tegenstelling tot de Philips/Pace HD-DVR, inderdaad maar 1 scartaansluiting. Heeft jouw harddisk recorder misschien twee scartaansluitingen?
 
Ja, mijn recorder heeft een Scart ingang line 3 Decoder en een line 1 uitgang TV. Hoe ga ik dat dan aansluiten?
En als ik de oude hd recorder ertussen zet waarbij de verbinding met de tv wordt gemaakt verlies ik dan niet het hd signaal omdat de beelden van de hd (Hidef) recorder via de scart van de niet hd (harddsik)recorder gestuurd worden. .
 
Ik neem aan dat de Cisco HD-DVR via hdmi op de tv hebt aangesloten.
De scart zal dan so wie so niet werken

Heb je de Cisco via de scart op de tv aangesloten, dan kijk je helemaal geen HD
 
Terug
Bovenaan