B
blub67
Ik heb sinds een paar jaar al zo'n beetje het duurste abonnement bij UPC. Hiervoor krijg ik dan 120Mb internet, Royaal TV + HD DVR, onbeperkt bellen en goedkoop mobiel bellen. Je betaalt wat maar krijgt ook wel iets. Nu was ik de producten aan het bekijken op www.upc.nl en zag dat ik het allerduurste pakket 98 euro per maand was. Scheelt zo'n 2,50 met wat ik betaal. Ik begrijp dat nieuwe klanten een korting krijgen, maar een permanente korting? Mijn eerste gedachte WTF
Dat is niet eerlijk naar de "trouwe" klanten. We krijgen allemaal hetzelfde product (niets nieuwers of goedkopers) en dan wil ik wel hetzelfde voor betalen. Het bedrag is niet zo gek groot maar het voelt wel lullig...
Dat is niet eerlijk naar de "trouwe" klanten. We krijgen allemaal hetzelfde product (niets nieuwers of goedkopers) en dan wil ik wel hetzelfde voor betalen. Het bedrag is niet zo gek groot maar het voelt wel lullig...
