De extra mediabox is vandaag 'zomaar' gestopt met het tonen van opgenomen programma's in het keuzescherm 'mijn opnamen'
Op de hoofd mediabox zijn alle opnames nog gewoon aanwezig.
Zelfs als ik een nieuwe opname maak via de 2e extra mediabox, dan verschijnt deze:
- wel op de hoofd mediabox
- niet op de extra mediabox
Harde reboots van beide apparaten, re-pairen enz. enz. hebben (nog) niet geholpen.
Op de hoofd mediabox zijn alle opnames nog gewoon aanwezig.
Zelfs als ik een nieuwe opname maak via de 2e extra mediabox, dan verschijnt deze:
- wel op de hoofd mediabox
- niet op de extra mediabox
Harde reboots van beide apparaten, re-pairen enz. enz. hebben (nog) niet geholpen.