• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Extra kosten?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fred_nel
  • Startdatum Startdatum
F

fred_nel

Ik had mijn vaste telefoonlijn doorgeschakeld naar mobiel ivm veel buitenshuis.
Wat schetst mijn verbazing dat alle binnen gekomen telefoontjes op de mobiele kosten staan wat me in amper een maand 40 euro extra heeft gekost.:!:
 
Als je je telefoon doorschakelt naar je mobiel betaal je zelf de kosten van je vaste telefoon naar je mobiel, het zou niet eerlijk zijn om die kosten door te berekenen naar de beller die je op je vaste lijn belt.
 
Volgens mij moeten deze kosten niet op je mobiele abonnement staan maar op de kosten voor je vaste lijn.
 
Dat klopt je belt immers van vast (doorgeschakeld) naar je eigen mobiele telefoon en niet andersom.
 
Klinkt het raar als ik zeg dat me dat totaal niet verbaast. Bellers naar uw vaste lijn betalen voor het bellen naar een vaste lijn. En u betaald voor het bellen van de vaste lijn naar uw mobiel. Niets vreemds aan.
Misschien moet U een Volop Bellen overwegen, dan zijn de kosten 10,95 per maand geloof ik. En dan niet verbaasd zijn als deze kosten ook in rekening gebracht worden als er niet gebeld wordt:mrgreen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij moeten deze kosten niet op je mobiele abonnement staan maar op de kosten voor je vaste lijn.
De topicstarter heeft het over mobiele kosten, ik lees dat als de kosten van een vaste lijn naar mobiel, dus kosten van de vaste lijn......
 
Ik had mijn vaste telefoonlijn doorgeschakeld naar mobiel ivm veel buitenshuis.
Wat schetst mijn verbazing dat alle binnen gekomen telefoontjes op de mobiele kosten staan wat me in amper een maand 40 euro extra heeft gekost.:!:
Klinkt heel normaal. Wat had je dan verwacht?
 
Terug
Bovenaan