R
rembem
Heb bij UPC een storing doorgegeven voor mijn analoge tv, en ligt er een briefje in de bus dat er een monteur is geweest.
Dat ik maar even de voorrij kosten moet gaan betalen terwijl ik er helemaal niet om gevraagd heb.
Lekker makkelijk ................ UPC zet gewoon van alles in de computer en wij moeten het allemaal maar bewijzen.
Nu geeft UPC als advies, gewoon betalen en met een SPECIAAL formulier proberen terug te vorderen ........ eerst nog maar eens kijken ofdat ze dat formulier ooit nog eens opsturen.
Dat ik maar even de voorrij kosten moet gaan betalen terwijl ik er helemaal niet om gevraagd heb.
Lekker makkelijk ................ UPC zet gewoon van alles in de computer en wij moeten het allemaal maar bewijzen.
Nu geeft UPC als advies, gewoon betalen en met een SPECIAAL formulier proberen terug te vorderen ........ eerst nog maar eens kijken ofdat ze dat formulier ooit nog eens opsturen.