• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

extra kosten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rembem
  • Startdatum Startdatum
R

rembem

Heb bij UPC een storing doorgegeven voor mijn analoge tv, en ligt er een briefje in de bus dat er een monteur is geweest.
Dat ik maar even de voorrij kosten moet gaan betalen terwijl ik er helemaal niet om gevraagd heb.
Lekker makkelijk ................ UPC zet gewoon van alles in de computer en wij moeten het allemaal maar bewijzen.

Nu geeft UPC als advies, gewoon betalen en met een SPECIAAL formulier proberen terug te vorderen ........ eerst nog maar eens kijken ofdat ze dat formulier ooit nog eens opsturen.
 
Ja dat is makkelijk gezegd van UPC. Als jij in een gesprek met hun geen afspraak hebt gemaakt over een datum en tijd dat zij langs zouden komen om het probleem bij jou te onderzoeken, dan hebben zei geen poot om op te staan. Ik zou dit dus niet betalen en hen daarvan schriftelijk op de hoogte stellen. Anders kan je ook de helpdesk bellen en (je probleem voorleggen bij ) vragen naar de RETENSION-desk.

Veel succes.
 
Eén probleempje: als je niet betaalt gaat UPC vrij snel over tot aanmaningen met extra kosten die op kunnen lopen tot 15 á 20 euro of zelfs afsluiting.
 
Vervelend voor je.

Ik zou toch eerst betalen en daarna een kort briefje sturen waarin je het probleem uitleggen.

Je ontvangt in ieder geval dan een schriftelijke reaktie terug en ik geef je grote kans dat je probleem dan goed wordt opgelost.

Het niet of niet helemaal betalen van je rekening kan voor grotere problemen zorgen!

Succes!
 
@ rembem: stuur me even je gegevens via een pb-tje dan kijk ik even na wat er is misgegaan.
 
Terug
Bovenaan