H
he man
Ik wil graag een extra horizon box (de kleine broer) aansluiten via utp.
Kan dit via het bestaande netwerk.
Situatie is dat ik een cisco router/modem heb, hieraan gekoppeld twee access points.
Aan Access point beneden de horizon box aan access point boven zou dan de extra horizon box komen.
Iemand enig idee of dat gaat werken of moet de utp van de horizon rechtstreeks in de extra horizon box?
Kan dit via het bestaande netwerk.
Situatie is dat ik een cisco router/modem heb, hieraan gekoppeld twee access points.
Aan Access point beneden de horizon box aan access point boven zou dan de extra horizon box komen.
Iemand enig idee of dat gaat werken of moet de utp van de horizon rechtstreeks in de extra horizon box?

