• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Extra e-mailadressen sister accounts

  • Onderwerp starter Onderwerp starter erbicom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

erbicom

Hai,

Buiten het hoofdaccount (e-mailadres) heb ik destijds bij Multikabel nog 3 e-mailadressen aangemaakt voor het gezin. Van 1 van die extra e-mailadressen ben ik het wachtwoord kwijt. Helaas is de site waarop je dat zou kunnen wijzigen (nog) niet bereikbaar. Via de helpdesk geven ze me allerlei adviesen die niet juist zijn (ik kan dus nu alleen iets voor het hoofdaccount wijzigen) en men reageert ook errug traag. Ik heb op mijn eerste mail 6 dagen moeten wachten eer ik antwoord kreeg (dat dus niet juist was). Nu is dit extra e-mailaccount van mijn zoon die nog niet zo veel gebruik maakt van de computer. Maar hoe lang kan dit nog duren? Ik wacht nu al meer dan twee weken op een knap antwoord of dat de site in de lucht komt. Van de helpdesk-medewerker kreeg ik (na ruim 10 minuten wachttijd en ettelijke keren de melding, postcode onjuist) geen bevredigend antwoord (weet ik niet, binnenkort, waarschijnlijk volgende week) Als iemand wat inside-informatie heeft, graag!
 
Hai,

Buiten het hoofdaccount (e-mailadres) heb ik destijds bij Multikabel nog 3 e-mailadressen aangemaakt voor het gezin. Van 1 van die extra e-mailadressen ben ik het wachtwoord kwijt
U gaat naar www.ziggo.nl en rechtsboven klikt u op "Webmail"
u komt dan hier uit.
Klik onder uw logo, op instellingen wijzigen.
Inloggen met uw complete E-mail adres en wachtwoord.

Daar ziet u onder andere staan: Secundaire e-mail accounts.
Wijzigen, toevoegen en verwijderen.
Veel plezier,
 
Hai,

Buiten het hoofdaccount (e-mailadres) heb ik destijds bij Multikabel nog 3 e-mailadressen aangemaakt voor het gezin. Van 1 van die extra e-mailadressen ben ik het wachtwoord kwijt. Helaas is de site waarop je dat zou kunnen wijzigen (nog) niet bereikbaar.

Jawel, die site is voor ex-Multikabelaars wel bereikbaar:

Ga naar https://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail

Log daar in met je complete email-adres van je hoofd-account, dus bijvoorbeeld [email protected] en het password wat daarbij hoort.
Als je ingelogd bent kun je kiezen voor: "Secundaire email-adressen".
Daar kun je het wachtwoord van je secundaire email-adressen wijzigen.

De instellingen van die secundaire account zelf, dus spamfilter-settings kun je doen door in plaats van met je hoofdaccount-emailadres in te loggen, met het betreffende email-adres in te loggen. Maar dat kan uiteraard pas nadat je het wachtwoord weer hebt gewijzigd.

Elke mailbox kan nu ook voorzien worden van 5 aliassen, dat zijn extra email-adressen waarbij de mail dan in dezelfde inbox komt als het adres waar ze bij horen.

Laat even weten of dit werkt en anders waar het fout gaat.
 
Het is geweldig! Het werkt inderdaad. Vanmorgen kwam ik via de Ziggo-site nog op een pagina waarop stond dat deze (nog) niet bereikbaar was...
Ik dank u voor de hulp en de juiste link naar de pagina!

Gr. Erik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan