E
erbicom
Hai,
Buiten het hoofdaccount (e-mailadres) heb ik destijds bij Multikabel nog 3 e-mailadressen aangemaakt voor het gezin. Van 1 van die extra e-mailadressen ben ik het wachtwoord kwijt. Helaas is de site waarop je dat zou kunnen wijzigen (nog) niet bereikbaar. Via de helpdesk geven ze me allerlei adviesen die niet juist zijn (ik kan dus nu alleen iets voor het hoofdaccount wijzigen) en men reageert ook errug traag. Ik heb op mijn eerste mail 6 dagen moeten wachten eer ik antwoord kreeg (dat dus niet juist was). Nu is dit extra e-mailaccount van mijn zoon die nog niet zo veel gebruik maakt van de computer. Maar hoe lang kan dit nog duren? Ik wacht nu al meer dan twee weken op een knap antwoord of dat de site in de lucht komt. Van de helpdesk-medewerker kreeg ik (na ruim 10 minuten wachttijd en ettelijke keren de melding, postcode onjuist) geen bevredigend antwoord (weet ik niet, binnenkort, waarschijnlijk volgende week) Als iemand wat inside-informatie heeft, graag!
Buiten het hoofdaccount (e-mailadres) heb ik destijds bij Multikabel nog 3 e-mailadressen aangemaakt voor het gezin. Van 1 van die extra e-mailadressen ben ik het wachtwoord kwijt. Helaas is de site waarop je dat zou kunnen wijzigen (nog) niet bereikbaar. Via de helpdesk geven ze me allerlei adviesen die niet juist zijn (ik kan dus nu alleen iets voor het hoofdaccount wijzigen) en men reageert ook errug traag. Ik heb op mijn eerste mail 6 dagen moeten wachten eer ik antwoord kreeg (dat dus niet juist was). Nu is dit extra e-mailaccount van mijn zoon die nog niet zo veel gebruik maakt van de computer. Maar hoe lang kan dit nog duren? Ik wacht nu al meer dan twee weken op een knap antwoord of dat de site in de lucht komt. Van de helpdesk-medewerker kreeg ik (na ruim 10 minuten wachttijd en ettelijke keren de melding, postcode onjuist) geen bevredigend antwoord (weet ik niet, binnenkort, waarschijnlijk volgende week) Als iemand wat inside-informatie heeft, graag!