In ondermeer een ander topic op dit forum is door UPC toegezegd dat mensen met een Extra Channel Pack (na de recente prijsverhoging) van 2 dagen Uitzending Gemist naar 10 dagen zouden gaan en dat er een uitbreiding op het OnDemand aanbod zou komen.
Bij het Extra Channel Pack van mijn ouders (mediabox Thomson) is dat een ruime maand geleden dan ook vanzelf doorgevoerd. Ikzelf heb ook een Extra Channel Pack met een Pace mediabox, maar hier is het niet vanzelf ingegaan.
Ik heb daarom een drietal weken geleden naar UPC gebeld met de vraag om dit te regelen. In eerste instantie wist de helpdeskmedewerker niks van deze nieuwe instelling af, maar bij navraag bevestigde hij mij dit en zou het binnen 24 uur met een signaal-refresh geregeld worden. Ik heb een aantal dagen afgewacht, maar dat was helaas niet het geval.
Ik ben toen maar gaan mailen via het contactformulier op de website van UPC en na een aantal dagen ontving ik een reactie per e-mail dat het geregeld zou worden en dat dit normaal gesproken binnen 15 minuten geregeld zou zijn. Ik heb weer afgewacht en de volgende dagen bleek het weer niet te werken, dus heb ik wederom contact opgenomen met UPC via het contactformulier dat het nog niet werkte en dat ik graag een oplossing zou zien voor dit probleem.
Toen werd ik na een paar dagen gebeld door UPC door een helpdeskmedewerkster die mij een aantal dingen omtrent mijn aansluiting vroeg en er bleek een probleem (blokkade?) op mijn signaal te zitten. Ze zou proberen die op te heffen en dan zou het snel geregeld zijn, om te checken of het werkte zou ze me later terugbellen, wat ze ook netjes deed. Maar helaas werkte het nog niet, dus in samenspraak is er besloten om alles omtrent mijn Digitale aansluiting uit het systeem te halen en er opnieuw in te zetten, met het gevolg dat ik een aantal uur geen Digitale TV meer zou kunnen kijken, maar alleen analoog. Als dat de oplossing zou opleveren, vond ik dat geen enkel probleem, dus dat is uiteindelijk gedaan. Ik heb weer afgewacht en de volgende dag geprobeerd om de Pace mediabox aan te zetten, maar de enige manier om die nog aan de praat te krijgen was om de stekker eruit te trekken. Toen die het weer deed heb ik weer gekeken of het nu allemaal werkte, maar helaas Uitzending Gemist blijft op 2 dagen steken, ga ik verder dan krijg ik het advies om Royaal te nemen (zoals bekend).
Inmiddels heb ik nog een software update geforceerd, de box naar fabrieksinstellingen teruggezet, maar dat helpt allemaal niets. Ik probeer nu weer contact op te nemen met UPC via het contactformulier, maar daar krijg ik nu een error-melding en wordt er dus niets verzonden. Morgen ga ik maar weer eens bellen, of dat wellicht een medewerker op dit forum mij aan de oplossing kan helpen?
Mijn vraag is eigenlijk of er nog meer mensen met een Extra Channel Pack zijn die dit probleem hebben?
Bij het Extra Channel Pack van mijn ouders (mediabox Thomson) is dat een ruime maand geleden dan ook vanzelf doorgevoerd. Ikzelf heb ook een Extra Channel Pack met een Pace mediabox, maar hier is het niet vanzelf ingegaan.
Ik heb daarom een drietal weken geleden naar UPC gebeld met de vraag om dit te regelen. In eerste instantie wist de helpdeskmedewerker niks van deze nieuwe instelling af, maar bij navraag bevestigde hij mij dit en zou het binnen 24 uur met een signaal-refresh geregeld worden. Ik heb een aantal dagen afgewacht, maar dat was helaas niet het geval.
Ik ben toen maar gaan mailen via het contactformulier op de website van UPC en na een aantal dagen ontving ik een reactie per e-mail dat het geregeld zou worden en dat dit normaal gesproken binnen 15 minuten geregeld zou zijn. Ik heb weer afgewacht en de volgende dagen bleek het weer niet te werken, dus heb ik wederom contact opgenomen met UPC via het contactformulier dat het nog niet werkte en dat ik graag een oplossing zou zien voor dit probleem.
Toen werd ik na een paar dagen gebeld door UPC door een helpdeskmedewerkster die mij een aantal dingen omtrent mijn aansluiting vroeg en er bleek een probleem (blokkade?) op mijn signaal te zitten. Ze zou proberen die op te heffen en dan zou het snel geregeld zijn, om te checken of het werkte zou ze me later terugbellen, wat ze ook netjes deed. Maar helaas werkte het nog niet, dus in samenspraak is er besloten om alles omtrent mijn Digitale aansluiting uit het systeem te halen en er opnieuw in te zetten, met het gevolg dat ik een aantal uur geen Digitale TV meer zou kunnen kijken, maar alleen analoog. Als dat de oplossing zou opleveren, vond ik dat geen enkel probleem, dus dat is uiteindelijk gedaan. Ik heb weer afgewacht en de volgende dag geprobeerd om de Pace mediabox aan te zetten, maar de enige manier om die nog aan de praat te krijgen was om de stekker eruit te trekken. Toen die het weer deed heb ik weer gekeken of het nu allemaal werkte, maar helaas Uitzending Gemist blijft op 2 dagen steken, ga ik verder dan krijg ik het advies om Royaal te nemen (zoals bekend).
Inmiddels heb ik nog een software update geforceerd, de box naar fabrieksinstellingen teruggezet, maar dat helpt allemaal niets. Ik probeer nu weer contact op te nemen met UPC via het contactformulier, maar daar krijg ik nu een error-melding en wordt er dus niets verzonden. Morgen ga ik maar weer eens bellen, of dat wellicht een medewerker op dit forum mij aan de oplossing kan helpen?
Mijn vraag is eigenlijk of er nog meer mensen met een Extra Channel Pack zijn die dit probleem hebben?
